شاهد دوگانگی در صحبت‌های مسؤولین درخصوص كرونا هستیم

عکس خبري -شاهد دوگانگي در صحبت‌هاي مسؤولين درخصوص کرونا هستيم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه امروز شاهد یك دوگانگی در اظهار نظر مسؤولان درخصوص بیماری كرونا و تصمیمات مرتبط با آن هستیم.

به گزارش نما ،محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که قبلاً گفتم امروز در کشور شاهد یک دوگانگی در صحبت های مسؤولین ارشد درباره بیماری کرونا هسیتم.


وی افزود: بخشی از این سخنان مربوط به صحبت های مسؤولین بهداشت و درمان است که تقاضای اعمال سختگیری بیشتری دارند و می گویند باید فاصله گذاری فیزیکی افزایش داشته باشد. اما از سوی دیگر هم بخشی هستند که صحبت های اقتصادی می کنند و تصمیمات شان در حوزه اقتصاد است که نتیجه اش می شود نوعی دوگانگی.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این خود به خود به مردم این حس را می دهد که گویا ویروس کرونا خیلی هم خطرناک نیست و موضوع برای مردم لوس شده است.


محسن هاشمی افزود: امروز در صحبت های آقای زالی این لوس شدن موضوع را دیدیم و ایشان هم از این موضوع نگران بودند.


وی در پاسخ به این پرسش که چرا مترو تعطیل نمی شود گفت: موضوع فراتر از تعطیلی مترو است. وقتی تصمیم گیری می شود که دو سوم شهروندان و کارمندان به سر کار خودشان بروند خب این افراد با چه وسیله ای خود را به سر کار برسانند؟ باید این موضوع با افق بالاتری دیده شود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر قرار باشد این حجم از مردم به سر کار خود بروند خب حتما نمی توانند با خودروی شخصی وارد محدوده شهر بشوند و نیاز به حمل و نقل پیدا می شود.

فارس

۱۳۹۹/۱/۱۹

اخبار مرتبط