بازگشایی پاساژها و بازارهای سرپوشیده

فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف از امروز (دوشنبه) آغاز شد.


به گزارش نما، بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا حداکثر زمان فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۱۸ خواهد بود و این مراکز باید پس از این ساعت واحدهای خود را تعطیل کنند.

اخبار اقتصادی- پیش از این فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر از ۲۳ فروردین در سایر استان‌ها و از روز ۳۰ فروردین در پایتخت آغاز شده و فعالیت پاساژ ها و بازارها همچنان در حالت تعلیق بود. اما در نهایت با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شد که این مراکز نیز از اول اردیبهشت آغاز به کار کنند.

البته که تمامی واحدهای صنفی کم خطر مستقر در بازار تهران، پاساژها و بازارهای مسقف باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و کد مجوز بهداشت را دریافت کنند؛ چرا که فعالیت این واحدها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز ، غیرمجاز خواهد بود.

فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به غیر از فروشگاه‌های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود (فقط امکان غذای بیرون بر دارند)، گرمابه، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا، جزو صنوف پرخطر بوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

۱۳۹۹/۲/۱

اخبار مرتبط