طلب استقلال از فیفا به كجا رسید

معاون باشگاه استقلال می‌گوید كه دو هفته گذشته نامه‌ای به فیفا ارسال كردند تا از منبع مطالبات‌ باشگاه برداشت شود و خطری استقلال را تهدید نمی‌كند.


به گزارش نما، امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال پس از نشست مسئولان چند باشگاه در فدراسیون فوتبال اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

اخبار ورزشی- در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی صحبتی مطرح نشد. فقط در مورد نوع قراردادها صحبت کردیم که قراردادها به صورت ریالی باشد و دلار و یورو حذف شود.

*کسری پرونده‌ها حکم نهایی گرفته‌اند و دو هفته گذشته نامه‌ای به فیفا ارسال کردیم تا از منبع مطالبات‌مان برداشت شود و بقیه پرونده‌ها به PRC می‌رود و در آنجا مهلت کافی برای پرداخت بدهی‌ها را داریم. پرونده جباروف هم جزو همین پرونده‌هاست.
*خطری استقلال را تهدید نمی‌کند. با بخش بین‌الملل فدراسیون صحبت کردیم و قرار است از مطالبات‌مان در فیفا پرداخت شود.

* از پرونده میلیچ اطلاعی ندارم، او با مدیرعامل باشگاه در تماس است.

*پروسه انتقال پول دو بازیکن خارجی استقلال در اروپا سه الی ۵ روز کاری زمان می‌برد. از اروپا به خاورمیانه ۱۰ روز زمان می‌برد و امکان دارد در یکی دو روز آینده این پول به حسابشان بیاید.

*یک بازیکن وقتی از آمادگی خارج می‌شود ۳۰ روز برای آماده شدن زمان لازم دارد و مسابقات ۴۵ روز به طول می‌انجامد، ۷۰ روز باید بین فصل‌ها تعطیل باشد و این مسئله پیچیده‌ای است و منتظر تصمیم فیفا و AFC هستیم.

*مجیدی از همان اول یک دستیار می‌خواست و قرار است یک دستیار جدید برایش جذب شود و قطعا در قرارداد او دقت لازم را انجام می‌دهیم.

۱۳۹۹/۲/۱

اخبار مرتبط