بسته بودن مرزهای ایتالیا تا پایان ۲۰۲۰ به روی گردشگران

وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا از بسته بودن مرزهای این كشور تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر داد.


به گزارش نما، داریو فرانچسینی، وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا در مصاحبه با نشریه «لا ربپابلیکا» از بسته بودن مرزهای این کشور تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر داد.

اخبار بین الملل-او گفت: ایتالیا تا پایان سال جاری میلادی مرز‌های خود را برای گردشگران باز نمی‌کند. این اقدام به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

این وزیر ایتالیایی باز شدن مرز‌ها را منوط به کنترل اوضاع بیماری همه گیر کووید-۱۹ و سیاست‌های هر کشور در قبال این ویروس دانست.

فرانچسینی پیش از این اعلام کرده بود برخی موزه از ماه مه بازگشایی خواهد شد. با این حال، او ضمن عقب نشینی از اظهارات خود گفته است موزه‌ها و اماکن تاریخی در سراسر ایتالیا به دلیل شیوع کرونا تا پایان سال جاری بسته می‌ماند.

به گفته وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا، «کولئوس» و «شهر پمپی» از مهمترین اماکن تاریخی ایتالیا هستند که بیشترین گردشگر را به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل این اماکن نیز تا پایان سال جاری بازگشایی نخواهد شد.

ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر را در ایتالیا مبتلا کرده است که از این میان ۲۶ هزار و ۳۸۴ تن جان خود را از دست داده و بیش از ۶۳ هزار نفر نیز بهبود یافته اند.


۱۳۹۹/۲/۷

اخبار مرتبط