ماهواره نور دشمنان را ناامید كرد / سپاه در پیگیری اهداف نظام یكه‌تاز است

عکس خبري -ماهواره نور دشمنان را نااميد کرد / سپاه در پيگيري اهداف نظام يکه‌تاز است

نایب‌رئیس كمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینكه پرتاب ماهواره نور دشمنان نظام را ناامید كرد، گفت: سپاه در پیگیری اهداف راهبردی نظام یكه‌تاز است.

به گزارش نما ،ولی داداشی  شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به‌تبع آن تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها و مشاغل را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تسهیلات معیشتی کرونا ناکافی است و دولت با توجه به منابع مالی‌ای که در اختیار دارد می‌تواند کمک‌های بیشتری به اقشار مختلف جامعه داشته باشد.


نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بلاعوض شدن تسهیلات یک میلیون تومانی را که برای بحران کرونا به خانواده‌ها تعلق می‌گیرد پیشنهاد خوبی ارزیابی کرد و بیان داشت: به‌عقیده بنده تسهیلات کمکی و معیشتی بحران کرونا زمانی می‌تواند اثربخش باشد که پرداخت آن فقط به یک یا چند قشر خاص از جامعه متمرکز نشود.


داداشی با یادآوری اینکه در زمان حاضر بسیاری از اقشار آسیب‌پذیر جامعه عضو کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای حمایتی نیستند تصریح کرد: اگر قرار باشد ملاک اعطای تسهیلات کمک معیشتی کرونا فقط اقشاری که در این بخش‌ها عضویت دارند باشد به سایر گروه‌هایی که خارج از نهاد کمیته امداد و بهزیستی هستند اجحاف می‌شود.


 

نماینده مردم آستارا در مجلس کمک عمومی دولت را به مردم و افرادی که به‌واسطه شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده و کسب‌وکارشان تعطیل شده است لازم و ضروری خواند و ابراز داشت: آمار سرپرستان خانوار و بانک اطلاعاتی آن در دست دولت است و می‌تواند بر اساس آن سطح حمایت خود را از خانواده‌ها افزایش دهد.


وی با تأکید بر اینکه موضوع افزایش تسهیلات معیشتی کرونا به کار کارشناسی نیاز دارد و باید با توجه به بودجه کشور و ظرفیت ذخیره مالی دولت انجام شود خاطرنشان کرد: امیدواریم با اثربخشی طرح‌های وزارت بهداشت و درمان و با همکاری آحاد مردم بحران شیوع کرونا در کشور مهار شود و وضعیت به حالت قبل برگردد.


داداشی نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره سپاه در حقیقت دستاورد عظیم ملی و تحولی نوین در عرصه فضایی جهان اسلام محسوب می‌شود و نشان داد سپاه در پیگیری و تحقق اهداف راهبردی نظام و فرامین مقام معظم رهبری یکه‌تاز است.


نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی باید بدانند که این تازه شروع حرکت سربازان اسلام در حوزه فناوری فضایی است افزود: قطعاً در آینده، سربازان اسلام با دریافت خدمات فضایی از این ماهواره و با سایر پیشرفت‌های علمی دیگر بیش از پیش آن‌ها را ناامید خواهند کرد.


منبع : تسنیم


۱۳۹۹/۲/۸

اخبار مرتبط