آخرین جزئیات پرداخت وام كرونا

عکس خبري -آخرين جزئيات پرداخت وام کرونا

وام یك میلیون تومانی كرونا برای بیش از پنج میلیون خانوار دیگر فردا واریز می‌شود، همچنین محدودیت زمانی ارسال كد ملی برداشته شد و همه یارانه‌بگیران می‌توانند این وام را دریافت كنند.

به گزارش نما ،وام یک میلیون تومانی کرونا که قرار بود به ۲۴ میلیون خانوار یارانه نقدی بگیر پرداخت شود، فردا برای گروه دیگری از سرپرستان خانوار واریز می‌شود.



چند روز قبل نیز محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص گفت: این تسهیلات به‌میزان ۲۵ هزار میلیارد تومان در قالب وام‌های یک میلیون تومانی به ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر پرداخت شده است، همچنین تلاش می‌شود تا پایان این هفته به پنج میلیون و ۱۸۳هزار خانوار باقی‌مانده که پیامک‌های آنها دریافت شده است نیز این تسهیلات ارائه شود.


همچنین قرار بود وام کسانی که کد ملی خود را در بازه زمانی هشتم تا ۱۸ اردیبهشت ماه برای وزارت کار ارسال کنند، تا پایان ماه رمضان واریز شود که طبق جدیدترین اظهارات سخنگو تسهیلاتی کرونا این زمان‌بندی لغو شد.


حسین میرزایی، سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا گفت: محدودیت زمانی برای ارسال کدملی وجود ندارد و سرپرستان خانوار می‌توانند کدملی خود را برای دریافت وام ارسال کنند و تا پایان شیوع بیماری پرداخت‌ها ادامه دارد


بنابراین مردم نباید نگران زمان‌بندی و عدم واریز این وام یک میلیون تومانی باشند.


منبع: تجارت نیوز


۱۳۹۹/۲/۱۰

اخبار مرتبط