مقاومت راننده تاكسی در مقابل سارقان مسلح به قیمت جانش تمام شد!

عکس خبري -مقاومت راننده تاکسي در مقابل سارقان مسلح به قيمت جانش تمام شد!

حین ورود به خیابان فدائیان اسلام، كلت را به قصد تهدید از كمرم بیرون كشیدم و به مقتول گفتم اموال باارزشش را به من دهد كه با مقاومت وی روبه‌رو شدم و با شلیك یك گلوله ...

به گزارش نما ،ساعت 7 صبح ششم اردیبهشت ماه سال جاری طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110، مأموران کلانتری 131 شهر ری از وقوع قتل با سلاح گرم در محدوده خیابان فدائیان اسلام مطلع شدند.


با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه شهرری و کارآگاهان اداره دهم اعلام شد و کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت پلیس آگاهی راهی محل قتل شدند.


در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی حدوداً 50 ساله ناشناس، در اثر اصابت گلوله از ناحیه پهلوی سمت راست به قتل رسیده است. 


شاهدان ماجرا عنوان کردند سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 405 به مقتول تیراندازی کرده و با رها کردن وی در این مکان سوار بر خودرو شده و گریخته است. 


کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات در محدوده وقوع جرم، پلاک خودروی مذکور را به دست آوردند و مالک خودرو را به هویت مژده؛ 45 ساله شناسایی کردند و مالک خودرو با هماهنگی‌های قضائی به پلیس آگاهی دعوت شد.


مالک خودور عنوان کرد خودرو در اختیار همسرش رحمان؛ 52 ساله است، وی روز قبل برای مسافرکشی از منزل خارج و تاکنون مراجعتی نداشته که با رؤیت تصویر جسد کشف شده توسط مژده، مقتول شناسایی و مشخص شد همسرش مژده بوده است.


کارآگاهان با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده موضوع پرونده را "سرقت مسلحانه منجر به قتل" دانسته و با تشکیل چندین تیم مجرب از کارآگاهان و با رصد محلهای تردد خودروی سرقتی در کمتر از 48 ساعت، خودروی مسروقه را در محدوده خیابان ولیعصر (عج) مشاهده کردند.


بلافصله خودروی مذکور توقیف و راننده و سرنشین آن به نامهای جمشید؛ 25 ساله و جعفر؛ 24 ساله اهل شهرستانهای غربی کشور بازداشت شدند.


در بازرسی از متهمان و خودرو سرقتی، یک قبضه سلاح گرم به همراه یک فشنگ جنگی و تعدادی مدارک سرقتی کشف و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.


با انتقال متهمان به اداره دهم، جمشید در اظهارات خود ضمن قبولی قتل، گفت: روز وقوع جنایت، از مبداء فرحزاد به مقصد فدائیان اسلام درخواست تاکسی اینترنتی کردم که با قبولی سفر توسط مقتول، به سمت مقصد حرکت کردیم.


وی افزود: حین ورود به خیابان فدائیان اسلام، کلت را به قصد تهدید از کمرم بیرون کشیدم و به مقتول گفتم اموال باارزشش را به من دهد که با مقاومت وی روبه‌رو شدم و با شلیک یک گلوله او را کشتم، سپس با رها کردن جسد، سریعاً با خودروی وی متواری شدم.


متهمان در ادامه تحقیقات پلیسی به دو فقره سرقت مسلحانه بدین شیوه با همدستی یکی دیگر از دوستانشان به نام خسرو معترف شدند که بلافاصله خسرو نیز دستگیر و به اداره دهم منتقل شد. 


سردار علیرضا لطفی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با عنایت به زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی که منجر به دستگیری قاتل و انهدام این باند سرقت مسلحانه شد و باتوجه به اعتراف صریح متهمان به جرم خود، تبهکاران با صدور قرار قانونی توسط بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارند.

تسنیم

۱۳۹۹/۲/۱۰

اخبار مرتبط