بازیگر زن مشهور در نقش قهرمان یك بازی رایانه‌ای

عکس خبري -بازيگر زن مشهور در نقش قهرمان يک بازي رايانه‌اي

بازیگر برنده اسكار قصد دارد بازیگر فیلمی شود كه با اقتباس از یك بازی كامپیوتری ساخته می‌شود.



به گزارش نما، کیت بلانشت بازیگر برنده اسکار در حال مذاکره با استودیو لاینزگیت است تا در فیلم «سرزمین‌های مرزی» که با اقتباس از یک بازی به همین نام (Borderlands) ساخته می‌شود جلوی دوربین برود.

اخبار چهره ها - وی نقش شخصیت «لیلیث» را از این بازی ویدیویی پرطرفدار ایفا خواهد کرد. الی راث کارگردانی این پروژه را برعهده دارد.

کرگ مازین که به تازگی برای « چرنوبیل » برنده جایزه امی شد، فیلمنامه این فیلم را نوشته و آوی آراد نیز به‌عنوان تهیه‌کننده معرفی شده است.

اگر قرارداد بلانشت بسته شود، این موفقیت بزرگ دیگری برای استودیو لاینزگیت محسوب می‌شود. این استودیو به‌تازگی اعلام کرده قسمت سوم «حالا مرا می‌بینی» را می‌سازد و پیش‌درآمدی بر «بازی‌های گرسنگی» را نیز تولید می‌کند.

بازی «سرزمین‌های مرزی» از سال ۲۰۰۹ تاکنون بیش از ۵۷ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته است و قسمت سوم آن هم سپتامبر سال پیش به بازار آمد.

«لیلیث» از شخصیت‌های اصلی این بازی در قسمت اول بود. او یکی از ۶ زن کهکشانی و دارای قدرت‌های ابرانسانی است.

کیت بلانشت که به تازگی بازیگر مینی‌سریال «خانم آمریکا» بوده، سال پیش با بازی در فیلم «کجا می‌روی برنادت؟» نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد. جدیدترین فیلم او «کوچه کابوس» به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو بود که برای شیوع کرونا نیمه کاره متوقف شد.

۱۳۹۹/۲/۱۷

اخبار مرتبط