اگر بخواهند به باشگاه استقلال می‌روم

عکس خبري -اگر بخواهند به باشگاه استقلال مي‌روم

مهدی امیرآبادی درباره شرایط استقلال، شروع دوباره لیگ و شیوع ویروس كرونا صحبت كرد.


به گزارش نما، مهدی امیرآبادی درباره شرایط استقلال ، شروع دوباره لیگ و شیوع ویروس کرونا صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه می‌خوانید:

از مرگ هموطنانم ناراحتم

اخبار ورزشی- امیرآبادی در خصوص شرایط این روز‌های خود، اظهار داشت: این روز‌های کرونایی را در قرنطینه سپری می‌کنیم و خودمان را به هر نحوی سرگرم می‌کنیم. امیدوارم این ویروس هرچه زودتر دست از سر همه بردارد. از اینکه می‌بینم روزانه تعدادی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند خیلی ناراحت می‌شوم.

مدیریت استقلال نیاز به زمان دارد

وی درباره اینکه آیا اخبار و اتفاقات استقلال را پیگیری می‌کند یا خیر، گفت: به هر حال استقلال یک سری تغییر و تحول داشته و سعادتمند هم مدت زیادی نیست که مدیرعامل باشگاه شده است. مدیریت جدید نیاز به زمان دارد تا بتواند مشکلات را حل کند. در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه استقلال، مسئله مالی است و اگر باشگاه بتواند این مشکل را حل کند پتانسیل زیادی برای رسیدن به موفقیت خواهد داشت.

نباید مسابقات را آغاز کنیم!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره احتمال شروع مجدد لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: به نظرم تا زمانی که این ویروس ریشه‌کن نشده نباید مسابقات را آغاز کرد. اگر خدایی نکرده یکی از افراد مرتبط با فوتبال به این ویروس دچار شود، ممکن است یک فاجعه رخ دهد. از طرفی، ما معیار‌هایی که فیفا برای شروع مسابقات می‌خواهد با نداریم. در کشور‌های دیگر برای هر ۱۰ بازیکن یک زمین تمرین وجود دارد، اما تیم‌های ما این امکانات را ندارند.

اگر بخواهند به باشگاه استقلال می‌روم

مهدی امیرآبادی درباره اینکه آیا او هم برای برگزاری جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال دعوت شده یا خیر، خاطرنشان کرد: به من پیام‌هایی داده شده، اما فکر می‌کنم فعلا سر سعادتمند برای انجام امور باشگاه خیلی شلوغ است. بهتر است فعلا این جلسات برگزار نشود تا باشگاه بتواند تمام تمرکز خود را روی رفع مشکلات بگذارد. با این حال، اگر از ما بخواهند، به باشگاه می‌رویم و نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا در نهایت استقلال پیشرفت کند.


۱۳۹۹/۲/۲۷

اخبار مرتبط