در نامه ای به رئیس مجلس خواستار كمیته حقیقت یاب شدم

عکس خبري -در نامه اي به رئيس مجلس خواستار کميته حقيقت ياب شدم

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال تغییر در مصوبه كمیسیون تلفیق در ماجرای تصویب لایحه بودجه سال 99 به هنگام ارسال به شورای نگهبان در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار تشكیل كمیته حقیقت یاب برای بررسی این موضوع شدم.


به گزارش نما، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال تغییر در مصوبه کمیسیون تلفیق در ماجرای تصویب لایحه بودجه سال 99 به هنگام ارسال به شورای نگهبان در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی این موضوع شدم.

اخبار سیاسی- وی افزود: هفته گذشته وقتی پیگیر نتیجه درخواستم برای تشکیل کمیته حقیقت یاب شدم، هیأت رئیسه مجلس به جای اعلام نتیجه نامه خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به من تحویل داد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم به هیات رئیسه گفتم چرا به جای نتیجه نامه خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل می‌دهید؟ بنا بر این شد تا موضوع توسط هیأت رئیسه پیگیری و نتیجه در این هفته به من اعلام شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در بند ح تبصره 21 لایحه بودجه سال 99 عبارت غیر مستمر به هنگام ارسال به شورای نگهبان از متن مصوبه حذف شده که این مسأله زمینه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پرداخت حقوق‌های نجومی فراهم می‌آورد.

۱۳۹۹/۲/۲۹

اخبار مرتبط