اسماعیل حسین‌زهی در گفتگو با نما:

میرسلیم در هر مسندی كه قرار گرفت درخشید

عکس خبري - ميرسليم در هر مسندي که قرار گرفت درخشيد.

اسماعیل حسین‌زهی نماینده منتخب مردم خاش گفت: میرسلیم قبل و بعد از انقلاب فردی انقلابی بوده و هست. او پیرو خط امام بود و الان هم پیرو خط مقام معظم رهبری است و در هر مسندی كه قرار گرفت درخشید.

اسماعیل حسین‌زهی نماینده منتخب مردم خاش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در باره این موضوع که میرسلیم گزینه مناسب ریاست مجلس است به خبرنگار نمانیوز گفت: میرسلیم قبل و بعد از انقلاب فردی انقلابی بوده و هست. او پیرو خط امام بود و الان هم پیرو خط مقام معظم رهبری است و در هر مسندی که قرار گرفت درخشید.

وی با تأکید بر پاکدست بودن میرسلیم در عرصه‌ها و مسئولیت‌های مختلف تصریح کرد: او فردی شناخته ‌شده است و اگر زندگی ایشان را بررسی کنید در می‌یابید یکی از مدیران موفق بوده و در دوران مسئولیت‌های مختلفش هیچ‌گونه سوء استفاده مالی نداشته است.

این نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس گفت: با توجه به اینکه میرسلیم موقعی که نامزد ریاست جمهوری بود طرح‌های خوبی در زمینه اقتصادی ارائه داد، ایشان یکی از صاحب‌نظران در امور اقتصادی و از مدیران موفق در این عرصه بوده است.

وی در خصوص ویژگی‌های رئیس مجلس اظهار کرد: رئیس مجلس هماهنگ‌کننده مجلس است و باید طرح‌ها و لوایحی را که به هیئت رئیسه می‌رسد مدیریت کند.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس نماینده‌ای مثل سایر نماینده‌هاست و مانند بقیه نماینده‌ها یک رأی دارد و در واقع سخنگوی مجلس است و باید بتواند با همه نمایندگان تعامل داشته و با آنها هماهنگ و همدل باشد.

وی تأکید کرد: رئیس مجلس نباید خودرأی و فردگرا باشد و باید از خرد جمعی استفاده کند.

حسین‌زهی در پایان این موضوع را که میرسلیم دارای ویژگی‌های گفته شده در بالاست تأیید کرد.

۱۳۹۹/۲/۳۰

اخبار مرتبط