اختصاصی نما:

كَك قدرت به‌جان اصلاح‌طلبان افتاد

عکس خبري -کَک قدرت به‌جان اصلاح‌طلبان افتاده است

بسیاری از اصلاح طلبان اصلاح‌طلبی را دقیقاً در همان موقع و موضعی تعریف می كنند كه قدرت و منفعت شان اقتضاء می كند.

دکتر تاجیک تحلیلگر اصلاح طلبان گفته است در فردای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته آنها به رخداد اصلاح‌طلبی وفادار نماندند. بی تردید عشق به قدرت در این بی وفایی تاثیر شگرف داشت. بسیاری از اصلاح طلبان اصلاح‌طلبی را دقیقاً در همان موقع و موضعی تعریف می کنند که قدرت و منفعت شان اقتضاء می کند.



کنایه ها

این روزها مد شده اظهار نظر و بیان موازین برای ریاست مجلس یازدهم را کنایه به این یا آن بدانند. مثلاً اینکه گفته شده رئیس مجلس نباید دارای حاشیه های در اطرافش باشد یا نباید هدفش ریاست جمهوری باشد این را کنایه به اشخاص معینی دانسته‌اند.


طلا خیلی طلاست

فعلا در پی سیاست های دولت محترم سکه طلا به ۷ میلیون تومان رسیده است ولی باز توصیه می‌شود که این حباب است! درحالیکه طلا طلاست، حباب نیست.
ارز هم بالا پرید
حالا دلار به ۱۷ هزار تومان رسیده است. می گویند علت این قیمت پول های سرگردان است که یا به بورس می رود یا طلا یا ارز. می ‌گویند کار به دست امارات است و قیمت درهم امارات ! امارات هم که همه می دانند همدست سعودی‌ها در جنایات آنها در یمن است. مردم هم می پرسند پس دولت چه کاره است؟


خطر تعلیق ورزش

روزنامه همشهری تحلیل کرده طرح مصوبه مجلس دهم در روز های پایانی که ممنوعیت برگزاری هر گونه مسابقه یا رقابت ورزشی با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع است باعث تعلیق ورزش می شود.
و لابد به نظر صفحه ورزشی این روزنامه برای اینکه ورزش ایران تعلیق نشود باید ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی وارد مسابقات شوند.


مدارا یا تقابل تمام عیار مجلس با دولت

برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب از مدارای مجلس یازدهم با دولت در حال پایان در یک سال جاری سخن می گویند و بعضی می گویند سال پایانی دولت دوازدهم صحنه تقابل تمام عیار مجلس یازدهم با دولت خواهد بود. در حالی که هیچ کدام از این دو نظریه نخواهد بود.



اصلاح‌طلبی مطلقا نمرده

آقای عباس عبدی تحلیلگر اصلاح طلبان درباره گزاره مرگ اصلاح‌طلبی گفت اصلاح طلبی مطلقا در جامعه نمرده است ! اما اینکه اصلاح‌طلبان بتوانند روح اصلاح‌طلبی را نمایندگی کنند در شرایط کنونی قادر نیستند! وی گفت اگر من در این انتخابات بودم و رای آورده بودم غیر ممکن بود که پایم را در مجلس بگذارم!
ظریفی گفت به نظر ایشان اصلاح طلبی مطلقا نمرده نسبتاً مرده در حال این نسبت چند درصد است ممکن است تا ۹۹ درصد باشد. همین طور است نمایندگی از روح که معلوم نیست روح چگونه نمایندگی به اشخاص می دهد. و بالاخره پای ایشان مصنوعی نیست تا آن را در مجلس بگذارد.


تغییرات در اصلاح طلبی


یک اصلاح طلب گفت: حاملان گفتمان اصلاح طلبی باید تغییر کنند!
انتخابات ۱۴۰۰ اقتضاء می کند که با تجدید گفتمان ،ساختار و تغییر چهره ها وارد میدان شویم.
پرسیدند از اصلاح طلبی با تجدید گفتمان ،ساختار و چهره‌هایش چه می ماند؟
گفت: هیچ

۱۳۹۹/۳/۶

اخبار مرتبط