آمار كرونایی‌های لیگ برتر فوتبال

عکس خبري -آمار کرونايي‌هاي ليگ برتر فوتبال

از جمع ۱۶ تیم لیگ برتری ۱۴ تیم از اعضای خود تست كرونا گرفتند كه در این بین هنوز ۵ تیم موفق به گرفتن جواب این آزمایش‌ها نشده‌اند.

به گزارش نما، با اعلام سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار است تیم‌ها از ۲۹ خرداد رقابت‌های لیگ نوزدهم را از سر بگیرند و در نخستین دیدار نیز استقلال در دیدار عقب افتاده مهمان فولاد است. ۱۶ تیم لیگ برتری کمتر از چهار هفته فرصت دارند که برای ادامه لیگ نوزدهم آماده شوند و در این بین این تیم‌ها در حال گذراندن تست‌ها و آزمایش های مربوط به ویروس کرونا هستند تا بتوانند در سلامت کامل تمرینات خود را آغاز کنند.

۹+۴ کرونایی در جمع تست‌داده‌ها

تاکنون ۹ تیم لیگ برتری از اعضای خود تست کرونا گرفتند که در این بین ۹ نفر مبتلا به این بیماری بودند و ۴ بازیکن تیم فوتبال تراکتور نیز مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند و باید مجددا آزمایش‌های مربوط به این ویروس را انجام دهند. طبق گزارش‌ها باشگاه گل‌گهر سیرجان با ۶ مبتلا بیشترین آمار را بین تیم‌های لیگ برتری دارد و پس از این تیم هم پرسپولیس با ۲ بیمار و سایپا با یک بیمار در رده‌های بعدی هستند.

بیشتر بخوانید:
نامه اعتراضی ۴ باشگاه لیگ برتری به وزیر ورزش

جواب آزمایش اعضای باشگاه‌هایی چون سپاهان، ذوب‌آهن، نساجی، شاهین شهرداری بوشهرو فولاد منفی بوده و این تیم‌ها هیچ بیمار مبتلا به کرونایی نداشته‌اند.

۵ تیم بلاتکلیف

در بین تیم‌های لیگ برتری پنج تیم، تست‌های کرونا را پشت سر گذاشتند اما هنوز جواب این تست‌ها نیامده و همین سبب شده تا زمان آغاز تمرینات این تیم‌ها مشخص نباشد. استقلال جزو اولین‌ تیم‌هایی بود که اعضایش آزمایش مربوط به ویروس را دادند اما هنوز پاسخ این آزمایش‌ها نیامده است. به جز آبی‌های پایتخت، چهارتیم شهرخودرو، پیکان، ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان تست کرونا داده‌اند و هنوز جواب نگرفته‌اند.

۲ تیم بی‌خیال جنوبی

تنها دو تیم لیگ برتری هنوز تست کرونا نداده‌اند و زمانی را هم برای گذراندن این آزمایش‌ها مشخص نکرده‌اند. یکی ازاین تیم‌ها نفت مسجدسلیمان است که با مشکلات مالی هم دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز برنامه‌ای برای پیگیری تمریناتش ندارد. دیگر تیم جنوبی یعنی پارس جنوبی جم هم هنوز آزمایش‌های لازم را برای تست کرونا پشت سر نگذاشته اما به نظر می‌رسد تا یکی دو روز آینده این باشگاه لیگ برتری هم آزمایش‌های مربوط به این ویورس را انجام دهد.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۳/۶

اخبار مرتبط