قرارداد ایكاردی با پاری‌سن‌ژرمن قطعی شد

عکس خبري -قرارداد ايکاردي با پاري‌سن‌ژرمن قطعي شد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای حفط مهاجم آرژانتینی‌اش با اینتر به توافق رسید.

به گزارش نما، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرانجام برای قطعی کردن قرارداد مائورو ایکاردی با اینتر به توافق رسید. جان‌لوکا دی‌مارتزیو و فابریتزیو رومانو، دو خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات این شبکه تلویزیونی خبر دادند پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی، رقم 57 میلیون یورو به علاوه 7 میلیون پاداش‌های در نظر گرفته شده که به راحتی قابل دستیابی هستند، به اینتر خواهد پرداخت.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزینه خرید ایکاردی 27 ساله را در پایان قرارداد قرضی یک ساله‌اش در ازای 70 میلیون یورو را داشت، اما در نهایت مدیران باشگاه اینتر با کاهش این رقم برای فروش مهاجم آرژانتینی خود به خاطر بحران مالی به وجود آمده برای باشگاه‌ها در نتیجه شیوع ویروس کرونا، موافقت کردند. انتظار می‌رود این انتقال امروز (شنبه) نهایی شود.

ایکاردی 27 ساله تابستان گذشته پس از اختلاف با مدیران باشگاه اینتر، در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او در فصل جاری عملکرد خوبی ارائه کرده و در 31 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 20 گل زده و چهار پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

مهاجم پیشین سامپدوریا از سال 2013 عضو اینتر است و تا سال 2019 در 219 بازی، آمار 124 گل‌زده و 28 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۱۰

اخبار مرتبط