ابوالفضل توكلی‌بینا در گفتگو با نما:

نخستین اقدام مجلس آینده باید رفع مشكلات اقتصادی مردم باشد

عکس خبري -نخستين اقدام مجلس آينده بايد رفع مشکلات اقتصادي مردم باشد

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مجلس ابتدا باید به مشكلات اقتصادی مردم و مشكلاتی كه جامعه ما گرفتار آنها شده است رسیدگی كنند

ابوالفضل توکلی‌بینا، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در باره موضوع اولویت‌های فعلی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خبرنگار نما گفت: اولین اولویت مجلس یازدهم مردم است. مردمی که با تمام مصائبی که داشتند یکجا به عده‌ای اصولگرا رأی دادند. نمایندگان مجلس ابتدا باید به مشکلات اقتصادی مردم و مشکلاتی که جامعه ما گرفتار آنها شده است رسیدگی کنند و نباید گرفتاری‌هایی را که مردم ما با آنها دست به گریبانند نادیده بگیرند.
وی افزود: نمایندگان مجلس باید به سمت و سوی آنچه مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند و به سمت ارزش‌ها بروند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند، نه اینکه به دنبال سهم‌خواهی و یارگیری باشند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: مجلس یازدهم باید ابتدا مشکلات اقتصادی مردم را بررسی و به آنها رسیدگی کند. نمی‌شود مجلس مشکلات مردم را نادیده بگیرد و دنبال تقسیم کار و سهم‌خواهی و این موضوع باشد.
وی مطرح کرد: ما در آینده به همین مردم احتیاج داریم. هر روز هم اینها را به میدان می‌کشیم. مردم ما همه جوره با ما همراهی کرده‌اند و اقلاً باید مشکلاتشان را حل کنیم. مردم از ما توقع دارند.
توکلی‌بینا اظهار کرد: انتظار مردم خوب ما این است که نمایندگان مجلس یازدهم اولین کاری که می‌کنند رسیدگی به وضع بد آنها باشد. مردمی که با یک اشاره رهبری برای مواسات و کمک مؤمنانه تلاش کردند.
وی اشاره کرد: در زمینه حل مشکلات اقتصادی مردم مشکل قانون نداریم. اگر دولت روحانی طبق قانون کارها را به مردم واگذار می‌کرد هیچ مشکلی نداشتیم. مردم ما می‌توانند اقتصاد و امور اقتصادی را اداره کنند. وظیفه دولت صرفاً نظارت بر این امر است.
این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید گرفتاری‌های مردم را سامان بدهند که این کار از طریق نظارت مجلس بر اجرای قوانین توسط دولت شدنی است.

۱۳۹۹/۳/۱۰

اخبار مرتبط