سیده فاطمه فخر در گفتگو با نما:

نمایندگان مجلس یازدهم واقعگرایانه مطالبات زنان را مطرح و عاقلانه قانون گذاری كنند

عکس خبري -نمايندگان  مجلس يازدهم واقعگرايانه مطالبات زنان را مطرح و عاقلانه قانون گذاري کنند

این عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی به بررسی مطالبات و نیازهای واقعی زنان از سوی بانوان نماینده مجلس یازدهم تأكید كرد و گفت: این‌طور نباشد كه مطالبات غیر منطقی از جاهای دیگری مطرح و وارد مجلس شود یا خدای نكرده بخواهند خودشان را مطرح و حول و حوش مطرح كردن خودشان فعالیت كنند.



سیده فاطمه فخر، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در باره اولویت‌های مجلس یازدهم به خبرنگار نما گفت: وظیفه کلیه نمایندگان مجلس نظارت بر اجرای قوانین توسط مجریان، مطالعه دقیق و بررسی مسائل جاری و آینده کشور و وضع قوانین مجرب و کارساز است.
وی افزود: بانوان نماینده مجلس یازدهم علاوه بر مسئولیت‌های کلی نمایندگی که اشاره کردم، در حوزه بانوان نیز مسئولیت‌ خاصی دارند که لازمه ایفای آن صرف وقت و اهتمام بسیار از سوی خانم‌های نماینده حاضر در مجلس است.
این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان ساخت: بانوان نماینده مسائل بانوان اعم از مسائل فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و خانوادگی را مطالعه و بررسی کنند و برای حل مشکلات باقی‌مانده زنان بکوشند.
وی ابراز امیدواری کرد: در مجالس قبل بخشی از مشکلات زنان حل شده است که جای تقدیر دارد.
فخر در ادامه تصریح کرد: هنوز مسائل بسیاری در حوزه زنان از نظر اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و پشتیبانی‌های اقتصادی و تأمین معیشت زنان سرپرست خانوار و زنان بی‌سرپرست و آینده زنان خانه‌دار از لحاظ بیمه باقی مانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر مسائل قید شده مسائل بسیار دیگری نیز وجود دارند که تا به حال بررسی نشده‌اند، مطرح کرد: بانوان نماینده مجلس یازدهم وظیفه سنگینی به عهده دارند که ان‌شاءالله با مطالعه دقیق روی نیازهای واقعی و مشکلات زنان بتوانند قوانین بسیار خوبی را تصویب کنند تا ان‌شاءالله در پایان مجلس یازدهم پیشرفت زیادی را در تغییر معیشت و موقعیت اجتماعی زنان ناظر باشیم.
این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به بررسی مطالبات و نیازهای واقعی زنان از سوی بانوان نماینده مجلس یازدهم تأکید کرد و گفت: این‌طور نباشد که مطالبات غیر منطقی از جاهای دیگری مطرح و وارد مجلس شود یا خدای نکرده بخواهند خودشان را مطرح و حول و حوش مطرح کردن خودشان فعالیت کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تشخیص مطالبات واقعی و غیر واقعی زنان از وظایف مهمی است که به عهده نمایندگان مجلس قرار دارد.

۱۳۹۹/۳/۱۲

اخبار مرتبط