دلیخت: بوفون می‌تواند پدر من باشد

عکس خبري -دليخت: بوفون مي‌تواند پدر من باشد

مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس از هم‌تیمی پرتغالی خود و دروازه‌بان ایتالیایی راه‌راه‌پوشان تورین تمجید ویژه‌ای كرد.

به گزارش نما، ماتیاس دلیخت که تابستان گذشته با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و بارسلونا داشت، در نهایت با قراردادی پنج ساله به ارزش 75 میلیون یورو به علاوه 10.5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده از آژاکس به راه‌راه پوشان تورین پیوست، از هم‌تیمی پرتغالی‌اش تمجید ویژه‌ای کرد. کریستیانو رونالدوی 35 ساله این فصل در 32 بازی از رقابت‌های مختلف 25 گل به ثمر رسانده است.


مدافع هلندی راه‌راه پوشان تورین در گفت‌وگو با نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا گفت: رونالدو بهترین بازیکن نسل خودش و الگویی فوق‌العاده برای بازیکنان جوان است. به شخصه همیشه سعی می‌کنم با تماشای کریس، کیفیت بازی‌ام را بهبود ببخشم، چون او حتی در تمرینات هم پرفشار کار می‌کند و همین باعث می‌شود تا متعجب شوید که آیا رونالدو واقعاً 35 ساله است.

وی افزود: ما واقعاً تیم خوبی داریم و از بازی در کنار رونالدو و بازیکنان اهل آمریکای جنوبی لذت می‌برم. واقعاً تحت‌تأثیر پائولو دیبالا و رودریگو بنتانکور قرار گرفته‌ام که هر دو بازیکنانی تکنیکی هستند. رودریگو به نوعی دست‌کم گرفته شده و به نظرم آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار اوست.

دلیخت در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از دروازه‌بان کهنه‌کار یوونتوس اظهار داشت: جان‌لوئیجی به معنای واقعی می‌تواند پدر من باشد. او 42 ساله است! می‌توانید تصورش را بکنید؟! نکته این است که وقتی بازی‌های بوفون را می‌بینید، با خود می‌گویید او 30 ساله است. جی‌جی انسان فوق‌العاده‌ای است و از او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

این مدافع هلندی که درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم شایعات زیادی مطرح است، تأکید کرد: رسانه‌ها شایعات زیادی از خود در می‌آورند. حقیقت اما این است که من واقعاً از بودن در تورین خوشحال هستم و از اینکه هر روز می‌توانم کنار این بازیکنان فوق‌العاده تمرین کنم، حس خوبی دارم. احساس می‌کنم روز به روز در حال پیشرفت هستم، بنابرین از بودن در یووه خوشحالم.

دلیخت 20 ساله این فصل در 27 بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و 2 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۱۷

اخبار مرتبط