كریستیچویچ را از ایران ترسانده‌اند

عکس خبري -کريستيچويچ را از ايران ترسانده‌اند

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد عده‌ای در كشور، اطلاعات غلطی به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه داده‌اند.

به گزارش نما، سعید مسیگر درباره شرایط تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم در شهریار تمرین می‌کند. ما هم کم کم داریم کریستیچویچ را راضی می‌کنیم که به ایران برگردد و تمرینات زیر نظر او و سایر مربیان برگزار می‌شود. میشو برنامه تمرینی برای تیم اعلام می‌کند و فیلم تمرین را برای او می‌فرستیم. با توجه به تعویق آغاز لیگ برتر، به احتمال فراوان اردو را تمدید می‌کنیم و باید دو دیدار دوستانه دیگر برگزار کنیم. سرپرست تیم در این باره رایزنی می‌کند و شاید با استقلال بازی کنیم.

وی در واکنش به عدم بازگشت سرمربی کروات شاهین به کشورمان اظهار داشت:‌ پسر بزرگ میشو پزشک است و خیلی روی کرونا وسواس به خرج می‌دهد. همچنین به کریستیچویچ اطلاعات غلطی از ایران می‌دهند و او را از سفر به ایران ترسانده‌اند. ما چند نشست آنلاین داشتیم و میشو را متقاعد کردیم که به کشورمان برگردد. او مایل به بازگشت است و اصرار دارد که به ایران برگردد تا حرکت بزرگش را تمام کند، اما تنها مشکلش این است که باید پسرش را راضی کند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با تمجید از عملکرد کریستیچویچ تصریح کرد: ما در نیم‌فصل اول، حرفی برای گفتن نداشتیم و جایگاه‌مان در جدول مشخص بود. با آمدن میشو و جذب چند بازیکن با نظر او، نوع تمرینات و شکل تیم تغییر کرد و امتیازات خیلی خوبی گرفتیم. در نیم‌فصل دوم پس از پرسپولیس در رتبه دوم جدول بودیم که به تعطیلات اجباری و ناخواسته خوردیم. تمرینات به خوبی پیگیری می‌شود، اما قطعاً تمرین زیر نظر سرمربی شرایط متفاوتی دارد.

«در سه روز اخیر حداقل سه بار با میشو ارتباط تصویری برقرار کردیم و فکر می‌کنم این مسئله دیگر حل شده باشد.»، مسیگر ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: البته نمی‌توانیم زمان دقیقی برای بازگشت او به کشور ارائه کنیم. از تعویق یک هفته‌ای مسابقات هم خوشحال شدیم و میشو می‌تواند تمرینات بیشتری در کنار اعضای تیم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه شاهین، چه برنامه‌ای در صورت بازنگشتن سرمربی خود خواهد داشت، بیان کرد: ما بنا را بر بازگشت میشو گذاشته‌ایم و صحبتی درباره عدم بازگشت او مطرح نشد. این مربی به کشور برمی‌گردد و فقط روز آن مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درخصوص وضعیت سایر بازیکنان خارجی شاهین اظهار داشت: قرار بود آنها روز یکشنبه وارد اردوی تیم شوند که این اتفاق نیفتاد. این اتفاق طی امروز (دوشنبه) یا فردا رخ خواهد داد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۱۹

اخبار مرتبط