مسی و سوارز در تركیب اصلی بارسلونا

عکس خبري -مسي و سوارز در ترکيب اصلي بارسلونا

در اولین بازی بارسلونا پس از تعطیلی فوتبال، مسی و سوارز بار دیگر می توانند در كنار هم بازی كنند.

به گزارش نما، در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا بامداد فردا بارسلونا میهمان مایوروکا خواهد بود. این اولین بازی بارسلونا پس از تعطیلی 3 ماهه فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

طرفداران فوتبال و مخصوصا آبی اناری ها، علاقه دارند بار دیگر شاهد درخشش مسی و دیگر ستاره های بارسلونا باشند و به همین علت موضوع بازی کردن لئو و سوارز در ترکیب اصلی این تیم بسیار مهم شده است.


مسی هفته گذشته در تمرینات بارسلونا دچار مصدومیت شد که نگرانی ها را بالا برد. البته پس از 2 روز مشخص شد که آسیب مسی جدی نیست و او می تواند در ترکیب بارسا قرار گیرد.

از طرف دیگر بازگشت لوئیس سوارز به ترکیب بارسلونا پس از 5 ماه سوژه رسانه ها شده است. ستاره اروگوئه ای به دلیل جراحی زانو از میادین دور بود و برگشت او به ترکیب بارسا و بازی در کنار مسی بسیار هائز اهمیت است.

کیکه ستین در کنفرانس خبری این بازی از قرار گرفتن سوارس در ترکیب اصلی بارسلونا مقابل مایوروکا خبر داد ولی عنوان کرد که تمام 90 دقیقه را ممکن است در میدان نباشد.

وی از عدم ریسک بارسلونا در خصوص سوارس گفت و اظهار داشت: ما هیچ ریسکی در خصوص لوئیس پس از 5 ماه نخواهیم کرد. برای او خوب است که بازی کند و نیاز دارد تا به مانند قبل در ترکیب قرار گیرد.

سوارس در تمامی رقابت های این فصل اروپا برای بارسلونا 14 گل زده است. او از اواسط دی ماه 98 به دلیل مصدومیت دیگر از میادین دور ماند.

منبع: فارس

۱۳۹۹/۳/۲۴

اخبار مرتبط