آیا می توان بیش از ۳۰ درصد سهام عدالت خود را فروخت ؟

عکس خبري -آيا مي توان بيش از ?? درصد سهام عدالت خود را فروخت ؟

افرادی كه به بانك ها مراجعه كردند، توانستند به صورت كلی، فروش 30 درصد تعداد سهام خود را به بانك واگذار نمایند. اما افرادی كه به سامانه سهام عدالت شركت‌های كارگزاری مراجعه كردند، با امكانات بیشتری مواجه شدند

به گزارش نما،افرادی که آزادسازی مستقیم سهام عدالت را حداکثر تا تاریخ 29 خردادماه از طریق سامانه خصوصی سازی به آدرس samanese.ir انتخاب نمایند، می توانند برای مشاهده و فروش سهام عدالت خود از طریق سامانه سهام عدالت یکی از شرکت های کارگزاری بورس اقدام نمایند. یکی از برنده های رقابت های شرکت های کارگزاری برای جذب مشتری در خصوص سهام عدالت، مشمولین سهام عدالت هستند.



به گزارش شمانیوز به نقل از تابناک : هر روز این خدمات متنوع تر، جذاب تر و سهل الوصول تر می شوند. در این خصوص، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات اکسون و مشاور مدیرعامل کارگزاری مهرآفرین، یکی از شرکت‌های استارت آپ فعال در حوزه بازار سرمایه اظهار کرد: افرادی که به بانک ها مراجعه کردند، توانستند

به صورت کلی، فروش 30 درصد تعداد سهام خود را به بانک واگذار نمایند. اما افرادی که به سامانه سهام عدالت شرکت‌های کارگزاری مراجعه کردند، با امکانات بیشتری مواجه شدند و این امکانات به سرعت توسعه خواهند داشت به ویژه سامانه‌های آن دسته از شرکت‌های کارگزاری که روی حوزه فناوری اطلاعات به صورت حرفه‌ای سرمایه گذاری کرده اند.

فرزاد برنا در ادامه افزود، در حال حاضر امکان فروش بیش از 30 درصد ارزش کل سهام عدالت صاحبان سهام فراهم نشده است، اما تمام مشمولین سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند و حداقل یکبار به سامانه سهام عدالت مهرآفرین به آدرس https://mehrbroker.com/sahamedalat مراجعه کرده‌اند، اگر سقف 30 درصدی از ارزش کل سهام خود را بفروشند، در شرایطی ممکن است بازهم بتوانند بخش دیگری از سهام خود را به انتخاب خودشان بفروشند. این یکی از مزیت‌هایی است که تمایز مراجعه به بانک و کارگزاری است.

۱۳۹۹/۳/۲۷

اخبار مرتبط