تیم آلمانی ركورد درآمدزایی را می‌شكند

عکس خبري -تيم آلماني رکورد درآمدزايي را مي‌شکند

تیم فوتبال لایپزیگ آلمان، امسال برای اولین بار از فروش بازیكنانش، نزدیك ۱۰۰ میلیون یورو درآمدزایی خواهد كرد.

به گزارش نما، تیم فوتبال لایپزیک آلمان، امسال سقف درآمدزایی خود را خواهد شکست. این باشگاه از فروش بازیکنان خود می‌تواند مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو درآمدزایی کند. آن‌ها در ۳ سال و نیم گذشته فقط ۱۲۰ میلیون یورو از نقل و انتقالات درآمد داشته اند که تقریبا نیمی از آن بابت فروش کیتا به لیورپول بوده است.
انتقال تیمو ورنر به تیم چلسی، مبلغ ۵۰ میلیون یورو نصیب باشگاه لایپزیک خواهد کرد. دیگو دمه با ۱۲ میلیون یورو راهی ناپولی می‌شود. کار انتقال ماتئوس کٌنها هم با ۱۸ میلیون یورو به هرتابرلین تمام شده است.

لایپزیک علاوه بر این نفرات می‌تواند یک بازیکن دیگر خود را هم به شکل عجیبی به فروش برساند. کوین آگوستین مهاجم فرانسوی این باشگاه به صورت قرضی در تیم دسته دومی لیدز یونایتد انگلیس بازی می‌کند. او با این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد و علی رقم اینکه نقشی در این موفقیت نداشته است، اما با توجه به یکی از بندهای قراردادش با ۲۱ میلیون یورو به باشگاه انگلیسی منتقل خواهد شد.

باشگاه آلمانی می‌تواند از فروش اوپامیکانو هم درآمد خوبی را کسب کند. این بازیکن مورد توجه تیم‌های انگلیسی تاتنهام، منچستریونایتد و آرسنال قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۹/۳/۲۷

اخبار مرتبط