زمان انتخابات فدراسیون همگانی مشخص شد

عکس خبري -زمان انتخابات فدراسيون همگاني مشخص شد

قرار است فدراسیون ورزش های همگانی در تاریخ ۲۵ تیر ماه سال جاری با حضور ۹ نامزد تایید صلاحیت شده برگزار شود.

به گزارش نما، از ۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت خود را بدون رئیس دنبال کرده است و این بار قرار است در تاریخ ۲۵ تیر ماه در نهایت مجمع انتخاباتی این فدراسیون با حضور ۹ نامزد تایید صلاحیت شده برگزار شود هر چند هنوز تاریخ رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ و اعلام نشده است.

طبق اعلام یک مقام مسئول در فدراسیون ورزش های همگانی ۱۱ نفر برای تصدی سمت ریاست فدراسیون ورزش های همگانی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۹ نفر تایید صلاحیت شده و صلاحیت دو نفر دیگر نیز رد شده است؛ رضا شجیع، عباسعلی اکبری، فاطمه ابوالقاسمی، افشین مولایی، محمد بابایی، شهرام علم، فرهاد نیکو خصال، میرزمانی و اصلانی ۹ نامزد تایید صلاحیت شده به منظور شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های همگانی هستند و در این بین ولی الله شجاع پوریان و محمدرضا اسد تایید صلاحیت نشدند.

به گزارش ایسنا، از ۲۱ مهر ماه سال گذشته تا پایان دوره سرپرستی افشین مولایی در فدراسیون ورزش های همگانی، وزیر ورزش و جوانان احمد گواری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

دوره ریاست چهارساله علی مجدآرا در فدراسیون ورزش‌های همگانی بر اساس قانون باید ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷ به پایان می‌رسید، با این وجود او تا ۱۹ فروردین‌ماه سال ۹۸ تصدی ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت و وزیر ورزش و جوانان در همین تاریخ افشین مولایی که مدیرکل ورزش همگانی این وزارتخانه بود را به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی منصوب کرد.

اما ۲۱ مهرماه سال گذشته بود که با پایان دوره سرپرستی افشین مولایی در فدراسیون ورزش‌های همگانی، وزیر ورزش و جوانان، احمد گواری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۳/۳۱

اخبار مرتبط