واكنش ستین به توقف بارسلونا برابر سویا

عکس خبري -واکنش ستين به توقف بارسلونا برابر سويا

سرمربی تیم بارسلونا می‌گوید كه سرنوشت قهرمانی دیگر در دستان شاگردانش نیست، اما اشاره كرد رئال مادرید هم در ادامه امتیازاتی از دست خواهد داد.

به گزارش نما، کیکه سِتین که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (شنبه) در هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان با نتیجه تساوی بدون گل توسط میزبان خود، سویا متوقف شد، پس از این بازی گفت: می‌دانستیم که پیروزی در هر بازی دشوار خواهد بود و این یکی از پیچیده‌ترین بازی‌های ما بود. هنوز امتیازهای زیادی برای به دست آوردن باقی مانده که هم برای ما و هم برای رئال مادرید دشوار خواهد بود که همه این امتیازات را به دست بیاوریم.

وی همچنین درباره اظهار نظر جرارد پیکه که پس از این دیدار گفته بود؛ حالا شانس قهرمانی بارسا بسیار کم است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم ناامیدی پیکه لحظه‌ای است. ما در این بازی اعتماد به نفس بالایی داشتیم، چون در ۳۰ دقیقه آغازین خیلی خوب کار کردیم، اما سپس دچار بی‌نظمی در بازی‌مان شدیم. در نیمه دوم هم ما توپ‌های زیادی را از دست دادیم و اجازه دادیم سویا نفس بکشد. مطمئن هستم که فردا پیکه طور دیگری فکر خواهد کرد، چون اطمینان دارم که رئال مادرید هم قرار نیست در تمامی بازی‌هایش به پیروزی برسد.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص بازی‌های باقیمانده تیمش خاطرنشان کرد: رقبا همیشه حرف‌هایی برای گفتن دارند. بازی‌های سختی در پیش داریم، اما خوشبین هستیم. سرنوشت قهرمانی حالا در دستان ما نیست، اما باید خوشبین باشیم.

ستین همچنین در خصوص نیمکت‌نشینی مهاجم فرانسوی‌اش گفت: به این دلیل گریزمان را در ترکیب اصلی قرار ندادم، چون می‌خواستیم از سرعت برایت‌ویت استفاده کنیم. آنسو فاتی هم یگ گزینه برای این کار بود، اما باید قبل و در جریان بازی تصمیم‌گیری می‌کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۳۱

اخبار مرتبط