كرونا مراسم برترین‌های سال آسیا را لغو كرد

عکس خبري -کرونا مراسم برترين‌هاي سال آسيا را لغو کرد

دبیركل كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام كرد مراسم برترین‌های سال ۲۰۲۰ قاره كهن كه قرار بود در دوحه برگزار شود به دلیل شیوع ویروس كرونا لغو شد.


به گزارش نما، داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد مراسم جوایز سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۲۰ لغو شده است.
در نامه ارسالی وی به دبیران کل فدراسیون‌ها آمده است:

همان‌طور که کاملا آگاه هستید، بیماری همه گیر کرونا زندگی مردم جهان را تغییر داده است، جایی که ۱۰‌ها هزار نفر در سراسر قاره جان خود را از دست داده‌اند و چالش‌های منحصر به فردی را برای ورزش و فوتبال به وجود آورده‌اند.

این امر باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا اقتضای یک شب درخشان برای جشن در این جو دشواری که بازیکنان با آن رو به رو هستند و مشکلاتی که فدراسیون‌ها برای مدیریت فعالیت‌ها و برنامه‌هایشان دارند، را مناسب نداند.

رییس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها برای نشان دادن احترام و همدردی به همه کسانی که درگذشتند - بلکه خانواده‌ها و دوستان غصه‌دارشان در این سخت‌ترین زمان، تصمیم گرفتند مراسم جوایز سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۲۰ که قرار بود اواخر امسال در دوحه، قطر برگزار شود را لغو کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد از فدراسیون فوتبال قطر بخاطر حمایت، همکاری و درکی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این تصمیم گیری کمک کرد تشکر کند.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۳/۳۱

اخبار مرتبط