منیعی‌: برخی انتقادات‌ از مجیدی بوی تسویه حساب شخصی می‌دهد

عکس خبري -منيعي‌: برخي انتقادات‌ از مجيدي بوي تسويه حساب شخصي مي‌دهد

پیشكسوت استقلال گفت: برخی از انتقادات كه نسبت به فرهاد مجیدی می‌شود عادلانه نیست و متاسفانه بوی تسویه حساب شخصی از آن می‌آید.

به گزارش نما ،‌ «میثم منیعی‌» اظهار داشت: برخی از انتقادات که نسبت به فرهاد مجیدی می‌شود عادلانه نیست و متاسفانه بوی تسویه حساب شخصی از آن می‌آید.

وی افزود: این درست که استقلال در بازی مقابل فولاد خوزستان عملکرد چندان خوبی را به اجرا نگذاشت اما نباید از اشتباهات داور به سادگی گذشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بحث حمایت از فرهاد مجیدی نیست و شاید من هم نسبت به برخی اقدامات او انتقاد داشته باشم اما سعی می کنم این انتقادات را به جای اینکه در فضای رسانه‌ای مطرح کنم به اطلاع خودش برسانم.

منیعی‌ تصریح کرد: برخی از انتقادات بازیکنان اسبق استقلال عجیب است، آنها خودشان فوتبال بازی کرده‌اند و به خوبی می‌دانند یک داور ممکن است با چند سوت اشتباه روان یک بازیکن را به هم بریزد.

وی تاکید کرد: اگر پیشکسوتان استقلال واقعا دلشان برای این تیم می‌سوزد بیایند از پیامک‌هایی حرف بزنند که شب بازی به سرمربی استقلال فرستاده شد و خواهان این آن باشند کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به آن رسیدگی کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: الان وقت حمایت از استقلال است و هر کس که بخواهد آرامش این تیم را به هم بزند استقلالی نیست.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۴/۸

اخبار مرتبط