خبر بد برای سیمئونه پیش از دیدار با بارسلونا

عکس خبري -خبر بد براي سيمئونه پيش از ديدار با بارسلونا

سرمربی اتلتیكومادرید در دیدار برابر بارسلونا نمی‌تواند از دو بازیكن اصلی خود استفاده كند.

به گزارش نما، بارسلونا در دیدار بامداد چهارشنبه برابر بارسلونا از دو مهره مهم خود نمی‌تواند بهره ببرد. ساویچ و کوکه نمی توانند در نوکمپ بازی کنند. هر دو بازیکن در نیمه دوم دیدار برابر آلاوس پنجمین کارت زرد خود را دریافت کردند. بازیکن اهل مونته نگرو به خاطر خطا در یک ضد حمله با کارت زرد روبرو شد و هافبک اسپانیایی به خاطر رفتارش در جریان اعلام پنالتی جریمه شد. اکنون دیگو پابلو سیمئونه باید برای دو بازیکن اصلی اتلتیکو یک جانشین پیدا کند.


چهار بازیکن روخی بلانکو ممکن بود بازی برابر بارسا را از دست بدهند. دو نفر از آنها در بازی بامداد امروز (یکشنبه) کارت زرد گرفتند و برای دو بازیکن دیگر این اتفاق رخ نداد. آلوارو موراتا در نیمه نخست بازی کرد و مارکوس یورنته در دقیقه ۵۶ وارد زمین شد که در هر دو گل به نحوی نقش داشت.

سیمئونه باید برای دو بازیکن غایب خود جانشین پیدا کند. به جای ساویچ، فلیپه می تواند بازی کند که از زمان بازگشت رقابت ها هنوز بازی نکرده است و در دیدار برابر آلاوس در نیمکت حضور داشت. ماریو ارموسو آسیب دیده است. برای جانشین کوکه انتخاب های بیشتری وجود دارد. سائول نیگس و توماس بارتی در ترکیب اصلی قرار دارند و خط میانی را می توانند بازیکنانی همچون اررا، ویتولو، توماس لمار، یانیک کاراسکو و یورنته تکمیل کنند.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۴/۸

اخبار مرتبط