بوفون: حداقل تا ۴۳ سالگی بازی خواهم كرد

عکس خبري -بوفون: حداقل تا ?? سالگي بازي خواهم کرد

دروازه‌بان كهنه‌كار راه‌راه پوشان تورین می‌گوید قصد دارد حداقل یك سال دیگر بازی كند.

به گزارش نما، جان‌لوئیجی بوفون با قرار گرفتن درون دروازه یوونتوس در بازی شب گذشته (شنبه) مقابل تورینو در هفته‌ سی‌ام سری A ایتالیا که به برتری 4 بر یک راه‌راه پوشان تورین انجامید، ششصدوچهل‌وهشتمین بازی‌اش را در سری A به ثبت رساند و رکورد پائولو مالدینی کاپیتان اسطوره‌ای میلان را شکست.



دروازه‌بان 42 ساله بیانکونری در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: من مدت طولانی بود که منتظر این رکورد بودم، اما مشکلی هم با آن نداشتم. ما در حال حاضر بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم، ما در مقطع حساسی از فصل هستیم و تنها فشاری که حس می‌کنم در بازی‌هاست.

وی افزود: حالا خیلی خوشحالم، اما فکر رکوردزنی من را تحت‌تأثیر قرار نداد. وقتی دوران حرفه‌ای‌ام را آغاز کردم، بی‌خیال بودم و همه چیز را راحت می‌گرفتم. من رؤیاهایی زیادی داشتم و با این رویکرد که هیچ‌گاه نباید از خودم راضی باشم، به این جایگاه رسیدم.

بوفون تصریح کرد: شکستن رکورد دل‌پیرو (بیشترین بازی انجام داده با پیراهن یوونتوس) یکی از اهداف من نبود. من برای این چیزها بازی نمی‌کنم، چون عملاً دو سال پیش اعلام بازنشستگی کرده بودم. سپس به پاری‌سن‌ژرمن رفتم و متعاقباً فرصت بازگشت به اینجا را پیدا کردم که این حس خوبی است.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: من درک کردم که اگر انگیزه مناسبی داشته باشم، می‌توانم چند بازی دیگر بدون مشکل انجام داده و در زمین واکنش خوبی از خودم نشان دهم. من حداقل تا 43 سالگی اینجا خواهم بود، اما از زمانی که وارد 40 سالگی شدم، اوضاع را ماه به ماه مورد سنجش قرار دادم.

بوفون در پایان یادآور شد: باید اوضاع را مورد نظارت قرار دهم و وقتی عنصر اصلی که همان بازی کردن در بالاترین سطح است را از دست دادم، آماده بازنشستگی می‌شوم. زمانی که به آن نقطه رسیدم، دستکش‌هایم را خواهم آویخت. تا زمانی هم که انگیزه داشته باشم و در فرم و شکل درستی باشم، به بازی ادامه خواهم داد، چون هیچ چیز به اندازه بازی کردن، خوشحالم نمی‌کند.

منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط