رمضانی: چطور می‌توانیم مقابل تراكتور بازی كنیم؟

عکس خبري -رمضاني: چطور مي‌توانيم مقابل تراکتور بازي کنيم؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأكید كرد این تیم در غیاب ۱۲ بازیكن خود آمادگی رویارویی با تراكتور تبریز را ندارد.

به گزارش نما ، سعید رمضانی درباره نتایج تست مجدد از بازیکنان تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: هنوز جواب تست‌هایی که سازمان لیگ و فدراسیون از بازیکنان گرفته‌اند، نیامده است. قرار است امروز از بازیکنانی که تست‌شان منفی بود بار دیگر تست گرفته شود. طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواسته‌ایم افسر نظارتی برای گرفتن تست‌ها از بازیکنان بفرستد تا مشکلی پیش نیاید.

وی درباره ادعای ساکت الهامی مبنی بر اینکه تا زمانی که تعداد بازی‌ها برابر نشود، مقابل استقلال بازی نخواهند کرد، گفت: چطور مقابل تراکتور بازی کنیم، وقتی 12 بازیکن‌مان را در اختیار نداریم؟ فوتبال قواعدی دارد. تمرینات تیم تعطیل است، سازمان لیگ هم پاسخ تست بازیکنان را نداده است و نمی‌دانیم با این شرایط چه کار کنیم. قطعاً نمی‌توانیم برابر تراکتور بازی کنیم، چون 12 نفر از اعضای تیم ما قرنطینه هستند. بعد از قرنطینه وقتی بازیکنان آماده نیستند، چطور بازی کنیم؟

رمضانی با اشاره به انتشار عکسی از وریا، گفت: دیدن این تصویر حال مرا خراب کرد. این تصویر حال عجیب و غریب این روزهای استقلال است. اتفاقی که برای وریا افتاد در واقع برای کل خانواده استقلال افتاده است. کل تیم حس و حال وریا غفوری را دارند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۴/۱۸

اخبار مرتبط