كنعانی‌زادگان: با این كادرفنی شرایط پرسپولیس عالی است

عکس خبري -کنعاني‌زادگان: با اين کادرفني شرايط پرسپوليس عالي است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است كه شرایط این تیم با حضور یحیی گل محمدی و دستیارانش بسیار خوب است.

به گزارش نما، محمدحسین کنعانی زادگان درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و ماشین سازی، عملکرد خودش در این بازی، سفر ایزوله به تبریز و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید.

ابتدا در مورد بازی با ماشین سازی صحبت کن، تیمی که بازی کردن با آن بسیار سخت است.

واقعاً همینطور است. تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند، به قول معروف بسته بازی می‌کنند تا دست کم یک امتیاز را از ما بگیرند. ماشین سازی هم تیم بسیار قدرتمندی است که مقابل تیم‌های بزرگ خوب کار کرده بود. اگر ما این تیم را شکست دادیم به خاطر قدرت‌مان است و نشان دادیم که تیمی هستیم که شخصیت قهرمانی داریم و بازی داخل یا خارج از خانه برای ما اهمیتی ندارد چون فقط پیروزی را می‌خواهیم.

به نظرت پرسپولیس چند درصد راه قهرمانی را طی کرده است؟

نمی‌توان از الان گفت قهرمان شدیم چون فوتبال است و هزار اتفاق. قهرمانی ما هم به نتایج خودمان بستگی دارد و هم به نتایج تیم‌های دیگر. ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم در نهایت قهرمان شده و دل هواداران را شاد کنیم.

خودت در بازی با ماشین سازی چندین نوبت نفوذ کردی آن هم در حالی که مدافع وسط بودی، آیا این به درخواست کادر فنی بود یا خودت؟

بالاخره کادرفنی از من شناخت دارد. من هم همیشه سعی می‌کنم پاس‌های در عمق به بازیکنان بدهم. البته شب گذشته بازیکنان ماشین سازی من را آنالیز کرده بودند و جلوی پاس‌هایم را گرفته بودند. به خاطر همین چند نوبت پا به توپ شدم تا فضا برای دیگر بازیکنان فراهم شود.

در مورد عملکرد سعید حسین پور چه نظری داری؟

حسین پور بازیکن جوان و باانگیزه‌ای است که خیلی خوب بازی کرد. قبل از مسابقه هم همه ما به او روحیه دادیم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. خیلی دوست داشتم ضربه حسین‌پور گل می‌شد تا پای او هم برای پرسپولیس به گلزنی باز شود. حسین پور جوان آینده‌داری است که می‌تواند سال‌ها برای پرسپولیس بازی کند.

فشارها و صحبت‌هایی که علیه پرسپولیس وجود دارد تاثیر روی عملکرد شما می‌گذارد؟

قبلا هم گفتم که ما به حاشیه‌های بیرون کاری نداریم و تمام هدف‌مان کسب پیروزی است. ما جواب همه این صحبت‌ها را در زمین می‌دهیم و ترجیح می‌دهیم که در زمین حرف خودمان را بزنیم.

از زمانی که کادرفنی جدید آمده پرسپولیس غیر از یک مساوی همه تیم ها را برده، دلیل این مسئله چیست؟

همینطور است. ما فقط مقابل استقلال مساوی کردیم که ای کاش آن بازی را هم برده بودیم. باید بگویم که گل محمدی قبلا در شهرخودرو هم نشان داده بود که مربی خوبی است. از زمانی که آمده بار فنی تیم بالا رفته و روز به روز بهتر شدیم. همه ما خیلی چیزها از کادرفنی یاد گرفتیم و اعضای کادر فنی هم خیلی به ما کمک می‌کنند. به قول معروف با این کادر فنی شرایط ما عالی است.

در مورد سفر ایزوله‌ای که به تبریز داشتید هم صحبت کن.

سفر از نظر بهداشتی عالی بود. هم وسایل بهداشتی داشتیم و هم در هواپیما هر نفر با نفر کناری یک صندلی فاصله داشت تا کنار هم نباشیم. فقط مسئله اینجا بود که پروازی که حداکثر باید ۵۰ دقیقه طول می‌کشید یک ساعت و نیم طول کشید و ما یک ساعت و نیم روی هوا بودیم. نمی‌دانم دلیل این مسئله چه بود.

درباره مشخص شدن وضعیت لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کنید.

خب همونطور که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ما باید هر سه روز یک بار در یک کشور متمرکز بازی کنیم که این کارمان را خیلی سخت می‌کند. هر سه روز یک بار بازی کردن هم مصدومیت دارد و هم خستگی اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از نام بزرگ پرسپولیس در آسیا دفاع کنیم.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۴/۲۱

اخبار مرتبط