اختصاصی نما:

سكوت رسانه ای در برابر درز اطلاعات آمریكا

عکس خبري -سکوت رسانه اي در برابر درز اطلاعات آمريکا

مارك اسپر» وزیر دفاع آمریكا ضمن اذعان به موارد متعدد درز اطلاعات حساس نظامی از پنتاگون گفت، این كارهای غیرقانونی باید متوقف شوند.

شیما احمدی- مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا ضمن اذعان به موارد متعدد درز اطلاعات حساس نظامی از پنتاگون گفت، این کارهای غیرقانونی باید متوقف شوند. او گفت:‌ «به‌شدت در حال دنبال کردن این درز اطلاعات از درون وزرات دفاع هستیم. این چیزی است که باید کنترل کنیم. این اتفاق بدی است. این کارها غیرقانونی هستند و باید متوقف شوند».
اعتراف به درز اطلاعات از سوی یک ابر قدرت نشان می دهد که آمریکا از درون پوسیده شده است البته نادیده گرفتن چنین موضوع مهمی از طرف رسانه های جهان بیانگر آن است که قدرت آمریکا در روزهای فعلی مدیون بزک نمایی رسانه‌های تحت سلطه این کشور است که برای ارباب خود سنگ تمام می‌گذارند. در حالی که اگر مشابه این اتفاق برای کشورمان رخ داده بود بدون شک با هجمه سنگین رسانه ای از سوی مخالفین و معاندین نظام روبرو خواهیم شد که در مرحله اول سازمان مورداشاره زیر سؤال می رفت و در مرحله بعدی نظام را ناکارآمد جلوه می داند. موضوعی که ده‌ها بار مشابه آن برای کشورمان اتفاق افتاده است. اما در مورد آمریکا تنها با سکوت رسانه های داخلی و خارجی مواجه هستیم



۱۳۹۹/۴/۲۲

اخبار مرتبط