خدا سفر به آبادان را به‎ خیر كند!

عکس خبري -خدا سفر به آبادان را به‎ خير کند!

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: فوتبال ورزشی است كه نمی‌توان خیلی پروتكل‌های بهداشتی را در آن رعایت كرد، ولی با این همه خود بچه‌های تیم باید مراقب باشند.

به گزارش نما، سعید لطفی نسبت به وضعیتی که در این روزها برای تیم استقلال به وجود آمده به شدت ابراز تأسف می‌کند. پیشکسوت استقلال درباره برگزاری دیدار با تراکتور و دیدار بعدی استقلال روبه‌روی صنعت نفت آبادان با ما همکلام شد.

فکر می‌کردی بازی استقلال و تراکتور برگزار شود؟

خیلی عجیب بود که سازمان لیگ رأی به برگزاری این دیدار داد.

این بازی با تکیه بر قانون ۲۵ درصد انجام شده است. شما این قانون را قبول دارید؟

نه! غیر از خود اهالی سازمان لیگ کسی این را نپذیرفته است. آیا از باشگاه‌ها نظری خواسته شده است؟ اصلاً یکی از مسئولان سازمان لیگ در این باره توضیح داده که چرا برای تصویب چنین مقرراتی از مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها نظرخواهی نکرده‌اند! روزی که برای این موضوع تصمیم می‌گرفتند یکی از مسئولان باشگاه‌ها در جلسه حضور داشته؟ هنوز نمی‌توان این موضوع را هضم کرد که چطور باید در شرایطی که گروهی از بچه‌های تیم کرونایی بودند بقیه را باید به دیدار یک تیم دیگر فرستاد!

قبول دارید که استقلالی‌ها در این باره مقصر بودند؟

البته بهتر بود تیم برای پرواز به اهواز پرواز چارتر می‌گرفت و یا لااقل با هواپیمایی هماهنگ می‌شد که برای استقلالی‌ها دو صندلی خالی در نظر بگیرند. وضعیتی که در پرواز استقلال به اهواز دیدیم، مشخص بود که باعث می‌شود کرونا بگیرند. از طرفی گفته شد یکی از بازیکنان تیم فولاد هم به استقلالی‌ها گفته دو بار کرونا گرفته است! در کل که من از اول با برگزاری لیگ با این وضعیت مخالف بودم، اما حالا که کرونای ۴، ۵ استقلالی قطعی اعلام شده وضعیت را بدتر کرده است و باید بیشتر مراعات کنند.

چه اقداماتی باید انجام شود؟

به نظر من فوتبال ورزشی است که نمی‌توان خیلی پروتکل‌های بهداشتی را در آن رعایت کرد ولی با این همه خود بچه‌های تیم باید مراقب باشند.

بازی با صنعت نفت آبادان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

باز هم باید دعا کنیم که استقلال سالم برود و سالم برگردد. هنوز خوزستان در وضعیت قرمز است و قبل از هر پیش‌بینی درباره بازی، ما فقط به فکر سلامتی اعضای تیم و البته مادر و پدر و همسر بچه‌ها هستیم. خدا به‌خیر کند!
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۹/۴/۲۳

اخبار مرتبط