فرهاد و استقلال در ورودی تونل وحشت!

عکس خبري -فرهاد و استقلال در ورودي تونل وحشت!

فرهاد مجیدی و تیمش باید ۷ مصاف سخت و سنگین را در خانه یا بیرون از آن برگزار كنند.

به گزارش نما، تیم استقلال در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان فصل باز هم یک دیدار عقب افتاده دارد که با احتساب همان دیدار فرهاد مجیدی و تیمش باید ۷ مصاف سخت و سنگین را در خانه یا بیرون از آن برگزار کنند. مروری بر این هفت‌خوان، مشخص می‌کند، این تیم در ورودی تونل وحشتی ایستاده که اگر از آن به سلامت عبور کند شاید سهمیه آسیایی استقلال از دست نرود!

*صنعت‌نفت آبادان؛ اولین حریف استقلال تیم آبادانی است در استانی با وضعیت قرمز. تیمی که در بازی رفت با ۵ گل در تهران از استقلال شکست خورد ولی در همین مدت پارس‌جنوبی جم را شکست داد، به تراکتور باخت و با نساجی مساوی کرد تا ۴ امتیاز بگیرد و همچنان در جمع ۷ تیم بالای جدولی بایستد.

*نساجی مازندران؛ تیم محمود فکری که با شکست تراکتور در تبریز بازگشت موفقیت‌آمیزی به لیگ برتر داشت یکی از باانگیزه‌ترین تیم‌ها در مصاف با استقلال خواهد بود. نساجی گرچه نه خطر سقوط دارد نه شانس سهمیه ولی هرگز نمی‌توان انگیزه‌های سرمربی اش را نادیده گرفت.

*سپاهان؛ قطعاً سرسخت‌ترین تیمی که می‌تواند برای استقلال دردسرساز باشد سپاهان است. تیم امیرقلعه‌نویی که خود گزینه جایگزینی برای فرهاد مجیدی است برای کسب سهمیه آسیایی فقط باید استقلال را شکست بدهد و این کار مجیدی و تیمش را باز هم سخت‌تر می‌کند.

*شهرخودرو؛ شهرخودرو هم از جمع صدرجدولی‌ها حریف چهارم فرهاد مجیدی و تیمش است. تیم مشهدی که عزم جزمی برای دستیابی به سهمیه آسیایی دارد قطعاً به سادگی از امتیازات رویارویی با استقلال دست نمی‌کشد. تیم سوم جدول (در حال حاضر) شب سختی برای استقلال رقم خواهد زد.

*پیکان؛ سرحال‌ترین تیم حال حاضر لیگ شاید پس از پرسپولیس، پیکان است. تیم ویسی که قاطعانه دنبال بقا در لیگ برتر است در هفته ماقبل آخر (بیست و نهم) شب وحشتناکی را برای آبی‌پوشان تهرانی رقم خواهد زد. تیمی که در دو دیدار قبلی اش ذوب‌آهن و گل‌گهر را شکست داده و ترمز بریده تا با قدرت به انتهای لیگ برسد.

*شاهین شهرداری بوشهر؛ یکی دیگر از تیم‌های قعر جدولی که شاید تا هفته سی‌ام تکلیف سقوطش روشن شده باشد، ممکن است بقا یا سقوطش بسته به نتیجه دیدارش با استقلال باشد. در آن صورت پیش‌بینی کنید چه شبی در انتظار استقلال است.

*پارس‌جنوبی جم؛ تیم پارس‌جنوبی جم که در این مدت به شدت به عدم حضور استقلال در مصاف هفته بیست‌وسوم معترض بود، انگیزه‌هایی به مراتب زیادتر از حریفان دیگر استقلال دارد. تیمی که می‌توانسته در پایان هفته سی‌ام به تعطیلات برود باید یک هفته بیشتر در کورس رقابت بماند تا با استقلال دیدار کند به راحتی به تیم مجیدی امتیاز نخواهد داد.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۹/۴/۲۳

اخبار مرتبط