رضایتمندی مردم از عملكرد كلانتری‌ها ارتقا یافته است

عکس خبري -رضايتمندي مردم از عملکرد کلانتري‌ها ارتقا يافته است

فرمانده نیروی انتظامی گفت‌: براساس تحلیل داده‌های سامانه مركز نظارت همگانی ۱۹۷، میزان رضایتمندی هموطنان از عملكرد و رفتار كاركنان كلانتری ها ارتقا پیدا كرده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جمع معاونان و روسای پلیس های تخصصی، با تاکید بر نظارت مستمر و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری ها افزود: کارکنان کلانتری ها نباید تصور کنند که به آنها توجهی نداریم برهمین اساس باید نظارت ها قوی و مستمر انجام شود تا بتوانیم ماموریت های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی اظهار داشت: اثربخشی و افزایش بهره وری کلانتری ها در راستای کلانتری تراز انقلاب اسلامی همواره یکی از اولویت های ناجا بوده و هست.

سردار اشتری از کلانتری ها به عنوان پیشانی و ویترین نیروهای مسلح و نظام نام برد و افزود: نظارت بر کلانتری ها و اصلاح فرایند انجام کار و توجه به تعالی و استاندارد سازی رفتار کارکنان موجب ارتقاء شاخص های رضایتمندی شده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: براساس تحلیل داده های سامانه مرکز نظارت همگانی ۱۹۷، میزان رضایتمندی هموطنان از عملکرد و رفتار کارکنان کلانتری ها ارتقاء پیدا کرده است.

وی بر نظارت فرماندهان، معاونان و مدیران بر عملکرد کارکنان ، وضعیت محیطی، تجهیزات و امکانات کلانتری ها و پاسگاه ها تاکید و تصریح کرد: البته خلاء هایی وجود دارد که باید مشکلات و نقاط ضعف احصاء و پس از آسیب شناسی صحیح در جهت رفع آن اقدام شود.

فرمانده ناجا بر بکارگیری حرفه ای ترین، چابک ترین و بهترین نیروهای پلیس در کلانتری ها و پاسگاه ها تاکید و خاطرنشان کرد: معاضدت قضائی و حمایت کامل از کارکنان ناجا که در جریان ماموریت دچار مشکل می شوند، همواره مورد تاکید است و معاونت حقوقی ناجا بایستی با جدیت و حساسیت بیشتری این ماموریت مهم را دنبال کند تا نیروها دچار یاس و ناامیدی نشوند، البته برنامه ریزی مناسب برای اقدامات کوپ مستلزم نظارت و شناخت کافی است تا بدانیم برای اولویت و ضرورت ها چگونه تصمیم بگیریم.

سردار اشتری همچنین بر به کارگیری تجهیزات نوین و فناوری در کلانتری ها، پاسگاه ها و مراکز انتظامی تاکید و بیان کرد: بایداز ظرفیت های پژوهشی و دانشگاهی در راستای ارتقاء کیفیت تجهیزات در اختیار کلانتری ها بهره ببریم.

۱۳۹۹/۴/۲۴

اخبار مرتبط