حمایت های مشكوك از میمندی‌نژاد

عکس خبري -حمايت هاي مشکوک از ميمندي‌نژاد

در روز دوم تیرماه بود كه حساب توئیتری جمعیت امام علی(ع) خبر بازداشت «شارمین میمندی‌نژاد» به همراه دو تن از اعضای هیئت‌مدیره را اعلام كرد.

در روز دوم تيرماه بود که حساب توئيتري جمعيت امام علي(ع) خبر بازداشت «شارمين ميمندي‌نژاد» به همراه دو تن از اعضای هیئت‌مدیره را اعلام کرد.
در سال های اخیر ابهامات در مورد عملکرد این موسسه بسیار زیاد بود اما چیزی که در این میان اهمیت ویژه ای دارد این است که رسانه های بیگانه بیانیه ای را در حمایت از میمندی نژاد با امضای حدود 500 نفر از اهالی فرهنگ و هنر منتشر کردند.
قصه اقدامات مشکوک با پوشش مؤسسات خيريه، موضوعي جدیدی نيست از سال ها پیش ، يکي از بهترين شگردها برای دنبال کردن اهداف مشکوک در يک جامعه تأسیس مؤسساتی است که به‌ظاهر امر مشغول به امر خدمت‌رسانی به جامعه هستند.جای بسی تاسف دارد که انتشار بیانه ای که با اهداف فشار به دستگاه قضايي طراحي شده، شاهد بازي خوردن افرادي هستیم که آگاهي در زمینه سياست و امنيت ندارند، اما در صف حمايت از مجرميني که پرونده آنان در دادگاه باز است، قرار گرفته‌اند. البته کسانی که همچین بیانه ای را طراحی کرده اند افراد آشنا به بازی های سیاسی هستند که بخوبی می دانند چه کاری را انجام می دهند و از عدم آگاهی این افراد و از نامشان بهره‌برداری سياسي می کنند.ضمن اینکه بخش زیادی از نام هایی که در این بیانیه آمده است متعلق به افرادی است که طی سال های متمادی علیه نظام فعالیت کرده پيشگام حمله به نظام اسلامي هستند. افرادي چون؛ بهمن فرمان‌آرا، جعفر پناهي، محمد رسول‌اف، اصغر فرهادي، ليلي گلستان و ... قرار گرفتن نام این افراد در پای یک نامه به‌خوبی سیاسی بودن آن را آشکار می‌کند.درضمن جعلی بودن بسیاری از امضاها به خوبی نشان می دهد که این نامه با اغراض سیاسی طراحی شده است. نمونه در پاي اين نامه اسم «کامران شيردل» مستندساز برجسته کشورمان به چشم مي‌خورد که وي ضمن تکذيب امضا اعلام کرد که «نه ميمندي‌نژاد می‌شناسم، نه جمعيت امام علي».

۱۳۹۹/۵/۸

اخبار مرتبط