«خَیّر» مشهدی جور فدراسیون فوتبال را كشید!

عکس خبري -«خَيّر» مشهدي جور فدراسيون فوتبال را کشيد!

پس از واكنش های بسیار درباره عدم پرداخت پاداش بانوان فوتسالیست، خیری از مشهد مبلغی را برای قدرانی از زحمات تیم ملی واریز كرد.

به گزارش نما، تیم ملی فوتسال بانوان در سال ۲۰۱۸ برای دومین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد. پس از قهرمانی ملی پوشان بانو در آسیا، فدراسیون فوتبال وعده پاداش ۲۲ میلیونی را به بازیکنان تیم ملی داد اما پس از گذشت دو سال هنوز خبری از پرداخت پاداش نیست.

عدم پرداخت پاداش ملی پوشان با واکنش هایی از سوی رسانه ها و ملی پوشان مواجه شد و حتی فدراسیون در واکنش به اعتراض برخی از ملی پوشان از جمله فرزانه توسلی او را مدتی از اردوهای ملی خط زد.

پس از انتشار اخبار عدم پرداختش پاداش‌ها، احسان اصولی، رئیس هیت فوتبال خراسان رضوی دیداری با مهدی مروج تربتی، عضو اصلی هیئت امنا بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه برگزار و درباره پاداش پرداخت نشده و عدم تحقق وعده های فدراسیون فوتبال در قبال قهرمانان گفتگو کرد.

در نهایت خیر مشهدی خواستار لیست بازیکنان از فدراسیون فوتبال می‌شود. البته فدراسیون لیست کامل نفرات اعزامی به مسابقات را ارسال می کند اما خیر مشهدی فقط مبلغی را به عنوان قدردانی برای بازیکنان و قهرمانان اصلی واریز می کند.

باید دید فدراسیون فوتبال چه زمانی به وعده ای که داده عمل می کند و پاداش قهرمانی اعضای تیم ملی فوتسال بانوان را به آنها اهدا می کند.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط