پاشازاده:‌چون مافیا و باند ندارم در بیرونِ فوتبال موفق نیستم/ ماهی متادون مصرف كرده بود، از او شكایت می‌كنم

عکس خبري -پاشازاده:‌چون مافيا و باند ندارم در بيرونِ فوتبال موفق نيستم/ ماهي متادون مصرف کرده بود، از او شکايت مي‌کنم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت:‌ چه در دورانی كه بازی می‌كردم و چه در دوران مربی‌گری موفق بودم اما صادقانه می‌گویم در بیرون از فوتبال موفق نشدم چون مافیا و باند نداشتم.

به گزارش نما، مهدی پاشازاده در خصوص اظهارات مصطفی ماهینی که مدعی شده بود پاشازاده به وی آمپول تزریق دوپینگ داده است، اظهار داشت: به هر حال شرایط تیم ما به شکلی است که باید همه جوره بجنگیم به خصوص با یکسری از دشمنان که می‌خواهند تمرکز تیمی ما را بر هم بزنند.

* ماهی ساده و دهاتی است و از او سوءاستفاده کرده‌اند

وی افزود: برای من جالب است درست چند روز مانده به بازی مقابل پارس جنوبی یک مصاحبه با این ادبیات بیرون می‌آید و بازیکنی که یکسال و نیم پیش پاسخ دوپینگش مثبت اعلام شده به یکباره امروز صدایش درآمده است. البته این بچه ساده و دهاتی است و می‌دانم که ممکن است از او سوء استفاده کرده باشند.

* هر جایی می‌روم به بازیکنان می‌گویم داروهای مصرف را با پزشک تیم هماهنگ کنند

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت سرخ‌پوشان را بر عهده گرفتم هنوز 4، 5 بازی به پایان مسابقات باقی مانده بود سه روز قبل از مسابقه اول تحت هدایت من متوجه شدم که فقط 14 یا 15 نفر را در اختیار داریم و حتی برای تعویض سوم هم دچار مشکل هستیم یکسری بازیکنان از قبل مانده بودند و یکسری هم اختلافاتی با تیم داشتند و ظاهرا پول‌های خود را دریافت نکرده بودند که به تمرینات نمی‌آمدند
پاشازاده تصریح کرد: به دلیل کمبود یار و نفراتی که در بازی‌های گذشته اخراج یا محروم شده بودند، چند بازیکن معترض را به تمرین فرا خوانده و با آنها صحبت کردم مصطفی ماهی یکی از این بازیکنان بود که مدعی شد پول وی را ندادند و من هم با او صحبت کردم تا در آن شرایط به تیم کمک کند که اتفاقا او به تمرینات برگشت. من یک عادت دارم و هر جایی می‌روم به بازیکنان می‌گویم که اگر از هر دارویی استفاده می‌کنید پزشک تیم را در جریان بگذارید. پزشک آن زمان تیم ما پزشک کنونی تیم هوادار بود که خوشبختانه با همه داروها آشنایی داشت و همه چیز را کنترل می‌کرد.

* ماهی متادون مصرف کرده بود

سرمربی اسبق تیم سرخ‌پوشان تأکید کرد:‌ بعد از یکی از بازی‌ها از دو بازیکن تیم ما تست گرفتند که تست دوپینگ مصطفی ماهی مثبت و اعلام شد دارویی که او مصرف کرده متادون بوده است حال برای خودم سؤال است چطور قبل از این مسابقه کسی که دوپینگش بر اثر متادون بوده چنین مصاحبه‌ای انجام می‌دهد؟

* چرا این مصاحبه قبل از بازی هفته قبل انجام نشد؟

وی یادآور شد: شرایط هر دو تیم شاهین بوشهر و پارس جنوبی بحرانی است و من نمی‌خواهم تهمتی به کسی بزنم چون دوست ندارم فردا کسی شکایت کند و بگوید پاشازاده به ما تهمت زده است من کارم فنی است و باید مسائل فنی را پیگیری کنم ولی واقعا برایم عجیب است که چرا این مصاحبه قبل از بازی هفته گذشته ما انجام نشده است اتفاقا خواهش می‌کنم سازمان لیگ امروز افسر دوپینگ را به مسابقه ما بفرستد و همه چیز را کنترل کند. این خواهش مهم من از سازمان لیگ است.

*چون مافیا و باند ندارم در بیرون از فوتبال موفق نیستم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر عنوان کرد: خیلی اتفاقات دیگری در لیگ ما رقم می‌خورد که گفتنش درست نیست من سرم به کار خودم است و در زمین فوتبال چه در دورانی که بازی می‌کردم و چه در دوران مربی‌گری موفق بودم اما صادقانه می‌گویم در بیرون از فوتبال موفق نشدم چون مافیا و باند نداشتم. به کاری که دارم اعتقاد دارم و در این دو هفته هم که به شاهین آمدم می‌توانید از بازیکنان سوال کنید که چه توصیه‌هایی به آنها کرده‌ام. اینکه چرا این قدر راحت یک عده هیزم به آتش می‌ریزند جالب است حرف من این است که در زمین خودتان را نشان دهید نه در بیرون از آن.

* از ماهی شکایت می‌کنم و تا آخرش می‌روم

وی با تأکید بر اینکه از مصطفی ماهی شکایت خواهد کرد،‌گفت:‌ او مدعی شده که من به وی آمپول دوپینگ داده‌ام پاسخ آزمایش دوپینگ او هم برای استفاده از متادون بوده و همه چیز مشخص است فقط دلم برای او می‌سوزد که خانواده دارد اما باید در دادگاه همه چیز را ثابت کند. ای کاش این بازیکن یک چیزهایی را فراموش نمی‌کرد اما مطمئن هستم از سادگی او سوء استفاده می‌شود. از طرف دیگر از طریق پلیس فتا شکایت‌هایی را از برخی صفحات و افرادی که در حال شیطنت هستند انجام دادم و مطمئن باشید که کوتاه نخواهم آمد چون اگر فردا بگویند ماهی جوانی کرده من نمی‌توانم به خاطر آبرویم از چیزی بگذرم.

* چرا سرنوشت یک بازیکن باید به من ربط داشته باشد؟

پاشازاده در خصوص ادعای ماهی مبنی بر اینکه او در حال حاضر بنایی می‌کند، گفت: اینکه چرا سرنوشت یک بازیکن باید به من ربط داشته باشد را نمی‌دانم ولی جالب است خاطره‌ای برایتان تعریف کنم زمانی در تیم ملی جوانان یکی از بازیکنان معروف که اتفاقاً الان مربی شده و از دوستان من هم محسوب می‌شود، با دو نفر در یک اتاق دو تخته حضور داشت از طرف دیگر آقای یاوری و مالکی در یک اتاق سه تخته حضور داشتند آن زمان کسی نمی‌توانست در چشم محمود یاوری نگاه کند چه برسد به آنکه بخواهد حرفی بزند اما آن بازیکن تیم ملی به محمود یاوری گفت شما به اتاق دو تخته بروید و ما به اتاق شما که سه تخته است بیاییم. محمود خان یاوری هم جواب داد و گفت پسرم تو را چه کسی شیر کرده است او هم با تعجب جواب داد من خودم شیر شده‌ام!

*آنهایی که یک بازیکن را شیر کرده‌اند پاسخگوی خانواده‌اش هم باشند

وی تأکید کرد: امیدوارم این نفراتی که مصطفی ماهی را شیر کرده‌اند بعداً جوابگوی خانواده‌اش باشند. ما امشب با پارس جنوبی بازی داریم و به هر حال یکسری کار روانی هم بلدیم که روی بازیکنان‌مان انجام می‌دهیم این حواشی که ایجاد شده چندان بی‌تأثیر نیست و ممکن است روی کار ما تأثیر داشته باشد اما ان‌شاءالله حقایق روشن خواهد شد و رو سیاهی برای کسانی می‌ماند که به دنبال چنین داستان‌هایی می‌گردند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط