اختصاصی

عاقبت آتش بازی جدید آمریكا و اسرائیل در منطقه

عکس خبري -عاقبت آتش بازي جديد آمريکا و اسرائيل در منطقه

در شرایطی كه سراسر دنیا گرفتار ویروس كرونا می باشد، سران جنایتكار آمریكا و اسرائیل نه تنها به فكر رسیدگی به مشكلات مردم كشورشان نیستند، بلكه آنها را با خشونت تمام سركوب می كنند. حتی از این هم فراتر رفته و در كشورهای دیگر توطئه و فتنه انگیزی می كنند.

محمد بومیان - بررسی اتفاقات ماه های اخیر در منطقه بیانگر نقش اساسی و محوری آمریکا و اسرائیل در انجام آنها به طور مستقیم و غیرمستقیم می باشد. این همه تکاپو و ماجراجویی در یک منطقه جغرافیایی از جهان نشانه چیست؟
ابرقدرتی که در امنیت باشد، نیازی به ماجراجویی و تحرکات ناشیانه و مذبوحانه ندارد! بنابراین رویدادهای اخیر بیانگر فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا و اسرائیل و به خطر افتادن موقعیت آنها در جهان می باشد. این اقدامات نشان دهنده اوج استیصال و وحشت آنها از اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه و جهان است.
اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس، خیال خامی بود که آمریکا و اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه برای پایان دادن به نهضت مقاومت اسلامی در منطقه داشتند. اما تحولات و رویدادهای بعدی در جهت مخالف نیت پلید آنها پیش رفت.
سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی و دولت تروریست آمریکا امروز نه تنها در خارج از مرزها، بلکه در درون مرزهای خود نیز مفتضح و متزلزل شده اند و پایگاه مردمی خویش را از دست داده اند و هر روز به سقوط، نزدیک تر می شوند. کسی که در حال غرق شدن است، ابایی ندارد از اینکه دیگران را نیز با خود به ورطه هلاکت بکشد. پس ممکن است دست به هر کاری بزند تا به زعم خود، در آخرین امیدها به رقیب، صدمه ای وارد نماید تا حداقل عقده گشایی کرده باشد.
در شرایطی که سراسر دنیا گرفتار ویروس کرونا می باشد، سران جنایتکار آمریکا و اسرائیل نه تنها به فکر رسیدگی به مشکلات مردم کشورشان نیستند، بلکه آنها را با خشونت تمام سرکوب می کنند. حتی از این هم فراتر رفته و در کشورهای دیگر توطئه و فتنه انگیزی می کنند. ایران و یمن و کره را با حربه تحریم های ظالمانه، عراق و لبنان و افغانستان را با حربه تفرقه و ایجاد اغتشاش و درگیری های مردمی، سوریه را با حربه داعش، ملت مظلوم فلسطین، مسلمانان هند و کشمیر و نیجریه را با جنایت و قتل و غارت.
انفجار بیرون جنایت دیگری است که نشان می دهد آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت مقابله رودرویی نظامی با جبهه مقاومت را ندارند و برای به زانو درآوردن کشورهای منطقه، راه ضربه زدن به اقتصاد و زیرساخت ها را در پیش گرفته و تمام توان خود را برای در هم شکستن صبر و مقاومت ملت ها و تحت فشار قراردادن آنها برای عقب نشینی از حقوق مسلم خویش و تسلیم شدن در برابر استکبار قرار داده اند.
اما غافل از اینکه آتش بازی جدید آمریکا و اسرائیل در منطقه، قطعا دامن خودشان را خواهد گرفت و این اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، پرونده جنایات آنها را سنگین تر و عزم آزادیخواهان جهان را برای انتقام سخت و نابودگر از این سردمداران طاغوت مستحکم تر خواهد کرد و همچون دیکتاتورها و سران فاسد و ظالم منطقه، سرنگون گردیده و به زباله دان تاریخ خواهند پیوست. ان شاءالله.

۱۳۹۹/۵/۱۸

اخبار مرتبط