احتمال تعطیلی تمامی رویدادهای كشتی تا پایان سال ۲۰۲۰

عکس خبري -احتمال تعطيلي تمامي رويدادهاي کشتي تا پايان سال ????

اتحادیه جهانی كشتی هفته گذشته برای چندمین بار، تعطیلی تمامی رویدادهای كشتی را تمدید كرد تا همه چیز به نشست ویژه این اتحادیه در پایان سال ۲۰۲۰ موكول شود.

به گزارش نما، پس از شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و فراگیری بیماری کوئید ۱۹ در تمامی کشورها، اتحادیه جهانی کشتی نیز با تبعیت از سازمان های بین المللی، تمامی رویدادهای رسمی خود را لغو و تعطیل کرد.

در ماههای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، پیش بینی اتحادیه جهانی کشتی از تعطیلی رویدادهای رسمی اینگونه بود که شاید بتوان این بیماری خطرناک را پس از دو یا سه ماه پشت سر گذاشت و همه چیز را طبق برنامه جدید پیگیری کرد. اما محدودیت های کرونایی هر روز بیشتر شد و اتحادیه جهانی کشتی را بر آن داشت تا تعطیلی کشتی را هر از چندی، دوباره تمدید کند. بطوریکه هفته گذشته طبق مصوبه جدید اتحادیه جهانی اعلام شد، تمامی رویدادهای کشتی تا روز ۱۰آبان ماه تعطیل است. بدین ترتیب این بلاتکلیفی همچنان ادامه یافت و در حالیکه قرار بود تعطیلی کشتی در روز ۱۰ شهریور ماه به پایان برسد، این روند تا روز ۱۰ آبان تمدید شد.

هر چند اتحادیه جهانی کشتی تاکنون سعی کرده روند تعطیلی کرونایی خود را دو ماه یکبار تمدید کند و نشان دهد این وضعیت ناامیدکننده چندان پایدار نیست، اما با ادامه این روند، رفته رفته به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ نزدیک می شویم و اصلا بعید نیست لغو برنامه های رسمی کشتی تا پایان سال میلادی هم بطول بیانجامد.

جلسه ماهیانه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی به تازگی به منظور بررسی شرایط و تصمیم گیری درخصوص رویدادهای برنامه ریزی شده ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار شد. در این جلسه تاکید شد، اتحادیه جهانی کماکان بر شرایط قاره ها و کشورها نظارت کامل داشته باشد تا در صورت لزوم بتواند تصمیمات فوری را اتخاذ کند. البته قرار است این کمیته تا یکماه آینده مجددا به منظور بررسی امکان برگزاری رقابتهای جهانی که برای ماه پایانی سال ٢٠٢٠ (آذرماه) برنامه ریزی شده نیز تشکیل جلسه دهد.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۵/۱۹

اخبار مرتبط