حساب ویژه پرسپولیس روی «اوساگونا» در آسیا

عکس خبري -حساب ويژه پرسپوليس روي «اوساگونا» در آسيا

كریستین اوساگونا به یكی از گزینه های مهم یحیی گل محمدی برای ادامه بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل می‌شود.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر رسید که شاگردان یحیی گل محمدی بایستی خود را برای برای موفقیت در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

از این رو سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه خواسته تا خریدهای جدید این تیم بلافاصله پس از اتمام رقابت های لیگ برتر به تمرینات اضافه شده تا بتوانند سرخپوشان را در ادامه بازی های لیگ قهرمانان که بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود همراهی کنند.

با این حال یحیی گل محمدی که از عملکرد گلزنی تیمش در هفته های اخیر چندان راضی نیست حساب ویژه ای روی کریستین اوساگونا باز کرده است. مهاجم نیجریه ای سرخپوشان که پس از کش و قوس های فراوان توانست به ایران بازگردد شرایط آرمانی لازم را ندارد.

از این رو گل محمدی برنامه ویژه‌ای را برای او در نظر گرفته تا بتواند وی را قبل از شروع متمرکز ادامه بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آماده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ۲۵ شهریورماه بازی های هفته سوم تا ششم خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا را درحالی برگزار می کند که طبق تصمیم AFC بازی های فصل جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور قطر خواهد بود.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۵/۱۹

اخبار مرتبط