بیش‌از یك تن مواد مخدر در ایرانشهر كشف شد

عکس خبري -بيش‌از يک تن مواد مخدر در ايرانشهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ قاچاقچی و كشف یك تن و ۳۳۹ كیلوگرم موادمخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش نما،سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی در این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با انجام یک سری اقدامات تخصصی، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یک منزل مسکونی در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی عصر روز گذشته این محل را به محاصره خود در آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر با رعایت تمامی جوانب احتیاط در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد پاتوق قاچاقچیان شده و ضمن دستگیری ۲قاچاقچی در بازرسی از محل یک تن و ۳۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی شامل یک تن و ۳۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، هفت کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین و ۱۵ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی با اشاره توقیف یک دستگاه سواری پژو مخصوص جابه‌جایی موادمخدر در مخفیگاه قاچاقچیان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

۱۳۹۹/۵/۲۲

اخبار مرتبط