آمریكا هم به سرنوشت شوروی دچار شد

عکس خبري -  آمريکا هم به سرنوشت شوروي دچار شد

حوادث اخیر،بحران های موجود در این كشور آمریكا را برای همگان آشكار كرد و دیگر كمتر كسی می تواند مدینه فاضله ملت‌ها را كشورهای غرب و آمریكا معرفی كند

غرب پرستان سالیان زیادی است که سبک زندگی و کشور داری و حکومت غرب را به مردم ایران معرفی می کنند در حالی که حوادث اخیر،بحران های موجود در این کشور ها را برای همگان آشکار کرد و دیگر کمتر کسی می تواند مدینه فاضله ملت‌ها را کشورهای غرب و آمریکا معرفی کند
- «برنی سندرز»، سناتور آمریکایی در روزهای گذشته دو پیام توئیتری منتشر کرد و در آن به بحران های موجود در آمریکا را بیان کرد در این روزها با اینکه 40 میلیون آمریکایی در حال بی خانمان شدن هستند بازار بورس آمریکا از لحاظ سودن کردن در حال ثبت رکورد است این در حالی است که 30 میلیون کارگر آمریکایی بی کار شده اند ،‌ دارایی 12 میلیاردر دارایی‌شان رکورد 1 تریلیون دلاری را رد کرد. این در حالی است که این سناتور آمریکایی می گوید ما نیازی به ریاضت برای خانواده‌های کارگری نداریم. ما نیازمند ریاضت برای 1 درصد و شرکت‌های چندملیتی هستیم.» سندرز در دومین پیام خود می نویسد: «واقعیت‌های اقتصادی دولت ترامپ این است که 29 میلیون آمریکایی غذای کافی ندارد و 30 میلیون بیکار در آمریکا دریافت 600 دلار در ماه را از دست دادند. 40 میلیون آمریکایی نیز با (خطر) بی‌خانمان شدن مواجه هستند حال آنکه 467 میلیاردر آمریکایی طی 5 ماه گذشته 800 میلیارد دلار درآمد داشته‌اند.
واقعیت این است که آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف سیاسی شان، مدت هاست مردم ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار داده‌اند.
آمریکایی ها با کمک کرفتن از تحریف چهره ی زیبایی از خودشان به مردم ایران نشان دادند تا از این طریق بتوانند حکومت لیبرال دموکراسی را مدل جایگزین جمهوری اسلامی به ایرانیان معرفی کنند. ولی اکنون دست آمریکا برای مردم رو شده چرا که سیاست های حاکم بر آمریکا باعث شده تا مردم این کشور در شرایط بد اقتصاد به سر ببرند و امروز 553 هزار نفر از شهروندان آمریکایی در خیابان‌ها زندگی کنند ، از هر 100 هزار نفر، 724 نفر در زندان به سر ببرد و آمریکا در صدر فهرست گران‌ترین هزینه‌های درمانی جهان قرار گرفته است . این شرایط بحرانی صدای مردم آمریکا را هم درآورده است. آمریکا در حال دچار شدن به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی است.

۱۳۹۹/۶/۱۲

اخبار مرتبط