برانكو: مصدومیت مشكل بزرگ ایران در جام جهانی آلمان بود

عکس خبري -برانکو: مصدوميت مشکل بزرگ ايران در جام جهاني آلمان بود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و مربی كنونی تیم ملی عمان درباره شرایط حضور ایران در جام جهانی آلمان صحبت كرد.

به گزارش نما، برانکو ایوانکوویچ کروات پیش از اینکه در ابتدای سال جاری هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بر عهده بگیرد، با هدایت چند تیم باشگاهی در ایران، چین و عربستان توانسته بود شناخته شود. حالا او امیدوار است که بتواند با استفاده از تجربیات گسترده خود عمان را به جام جهانی فوتبال برساند.

ایوانکوویچ طی سال‌های گذشته موفقیت چشم‌گیری داشته است. وی به عنوان دستیار میروسلاو بلاژویچ، به کرواسی در رسیدن به مقام سوم جام جهانی فرانسه ۱۹۹۸ کمک کرد و سپس ایران را به جام جهانی آلمان ۲۰۰۶ هدایت کرد. در سطح باشگاهی، او همچنین قهرمانی هایی را در کرواسی، چین و ایران کسب کرده است.

او درباره مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: وقتی مربیگری ایران را بر عهده داشتم، ما یک گروه قدرتمند بازیکن داشتیم که ما را به جام جهانی ۲۰۰۶ رساندند اما قبل از شروع مسابقات با مصدومیت علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و فریدون زندی مشکلات زیادی داشتیم. آنها چند روز قبل از شروع بازی‌ها به ما پیوستند اما کاملاً آماده نبودند. ما مقابل مکزیک، پرتغال و آنگولا بازی خوبی انجام دادیم، اما این برای کمک به ما در صعود به مرحله حذفی کافی نبود، گرچه این یک تجربه عالی بود.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۶/۲۶

اخبار مرتبط