بیانی:استقلال درگیر شخص پرستی شده و برخی درون تیم باند تشكیل دادند/مدیریت باشگاه فقط زمان از دست داد

عکس خبري -بياني:استقلال درگير شخص پرستي شده و برخي درون تيم باند تشکيل دادند/مديريت باشگاه فقط زمان از دست داد

كاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه استقلال درگیر شخص پرستی شده و همین موضوع تیم را در سالها اخیر دچار چالش كرده، از طرفی یك عده در تیم باند تشكیل دادند ولی كارایی ندارند.


به گزارش نما، شاهرخ بیانی در خصوص شرایط این روزهای تیم استقلال اظهار داشت: متاسفانه شرایط به شکلی شده که دیگر حتی نمی شود حرف دل و راست را به مردم زد. تا حرف صادقانه می زنیم یک عده هجوم می آوردند و توهین می کنند که چرا در مورد فلان مربی صحبت کردی!

وی افزود: استقلال تیمی است که 30 میلیون هوادار دارد، این تیم آنقدر بزرگ است که منصور پورحیدری برایش از جیب خرج می کرد اما متاسفانه یک عده با رفتارهای عجیب و غریب تیم را به این روز انداختند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تیم استقلال را آنقدر کوچک کردند که الان گزینه ای برای مربیگری اش ندارند.شما باور می کنید استقلال گزینه نداشته باشد؟ اگر الان بگویم قلعه نویی را بیاورید یک عده دشمن او می گویند چرا از قلعه نویی حمایت کردی.متاسفانه استقلال تکه و پاره شده و دست به دست می چرخد.

بیانی خاطرنشان کرد: استقلال درگیر شخص پرستی و فضای مجازی شده و یک عده هم در این فضا شخصیت استقلال و استقلالی را پایین آورده اند.این حرف دل من است. برخی فیلمها و اظهارنظرها در فضای مجازی را می بینم ناراحت می شوم. کسی که بازیکن استقلال بوده چرا باید در فضای مجازی از خود فیلم منتشر کند و برای حریف کری بخواند؟ آیا این کار درست است؟

وی افزود: وقتی ما سکوت می کنیم یک عده می گویند پیشکسوت استقلال ساکت است اما آنها که چنین ادعایی دارند باید بدانند خودشان کاری کردند پیشکسوتان استقلال ساکت باشند و حرفی نزنند. وقتی من حرف حق بزنم و توهین بشنوم پس سکوت کنم بهتر است.پیروز قربانی حرف حق می زند، به او توهین می کنند، جواد زرینچه صحبت می کند به او فحش می دهند، آیا این کارها درست است؟

پیشکسوت استقلال یادآور شد: جواد زرینچه با آن ابهت را با گریه راهی خانه کردند، کجای مکتب استقلال چنین رفتاری را تائید می کند؟ آیا در تیم رقیب با بازیکنان بزرگشان از این رفتارها می کنند؟ یک بازیکن سابق استقلال هر روز در صفحه اینستاگرامش علیه این و آن فیلم منتشر می کند آیا این درد استقلال را دوا می کند؟

بیانی ادامه داد: الان باشگاه استقلال فرصت را از دست داده و باید فکری به حال سرمربی تیم کند. سرمربی که حل شد باید به فکر پنجره بسته باشند که مشکل حل شود. اگر پول شفر را ندهند فردا ممکن است از این تیم امتیاز هم کسر شود. استقلال علاوه بر اینکه مشکلات متعددی دارد مشکل فنی هم دارد که باید همه اینها موشکافی شود.

وی تصریح کرد: روزبه چشمی از نظر من دفاع نیست و نباید در این پست بازی کند. او کند است، ضعف چرخش دارد، سرعت عمل لازم را ندارد و زیاد خطا می کند. بدون شک او نباید در این پست بازی کند و به درد هافبک دفاعی می خورد. در دفاع راست جایگزینی برای غفوری نیست و هر بار او بازی نکرده استقلال به مشکل خورده است.

بازیکن سابق تیم ملی افزود: یکسری بازیکن هم در تیم هستند که باند تشکیل دادند، دعوا می کنند، تیم به هم می ریزند و هزار مشکل دیگر ایجاد می کنند. کجای زمان ما از این اتفاقات می افتاد؟ تا همین چند سال پیش اصلا چنین مشکلاتی نبود. مگر نکونام، تیموریان، مجیدی، رحمتی، منتظری، اکبرپور و ... در یک تیم نبودند؟ کجا از این دعواها و درگیری ها می دیدید؟

بیانی تاکید کرد: مدیریت استقلال در این مدت فرصت ها را از دست داده و رقیب هم از این شرایط نهایت استفاده را برده است. یادم است تیم حریف رفت از یک تیم دیگر مربی آورد و الان استفاده اش را می برد. چرا ما از این کارها نکنیم؟ من نمی خواهم بگویم چه کسی مربی استقلال شود چون یک عده باز هم شروع به انتقاد می کنند ول الان گزینه ایرانی مناسبی برای استقلال نیست.

وی تاکید کرد: امیر قلعه نویی از همه گزینه های ایرانی برای استقلال مناسب تر است چون تجربه دارد ولی آیا می گذارند او به استقلال بیاید؟در این بین فقط هوادار استقلال ضربه خورده که فقط ناکامی را تجربه کرده است.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۷/۷

اخبار مرتبط