عملكرد ترامپ باطن سیستم دموكراسی امریكایی را عیان كرد / خبر ابتلای ترامپ به كرونا به ضرر وی تمام می‌شود

عکس خبري -عملکرد ترامپ باطن سيستم دموکراسي امريکايي را عيان کرد / خبر ابتلاي ترامپ به کرونا به ضرر وي تمام مي‌شود

فارغ از اینكه خبر ابتلای ترامپ به كرونا به نفع یا به ضررش باشد، هر چه او رفتارهای دیوانه‌وار و احمقانه را از خودش بروز می‌دهد مردم دنیا به پوچ بودن سیستم دموكراسی امریكایی بیشتر پی می‌برند. كاری كه ترامپ كرده این است كه ظاهر و باطن این سیستم خیلی شبیه هم شده و برای مردم دنیا كاملاً عیان شده است.

مهدی تهرانی، قائم‌مقام معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در باره وقایعی که در خصوص انتخابات ریاست جمهوری امریکا اتفاق افتادند نظیر اولین مناظره ترامپ و بایدن و اعلام خبر ابتلای ترامپ به کرونا به خبرنگار هفته نامه شما گفت: فارغ از اینکه اولین مناظره ترامپ و بایدن بسیار سخیف و در تاریخ امریکا بی‌سابقه بود، این مناظره ذات پلید سیاستمداران امریکایی را به مردم دنیا نشان داد.


رویکرد نمایشی ترامپ


وی در خصوص خبر ابتلای ترامپ به کرونا مطرح کرد: رویکرد نمایشی ترامپ و بیان نکردن واقعیت‌ها برای مردم امریکا موجب شده است که همه به این خبر با دیده تردید نگاه کنند و آن را دروغ و دغل‌بازی بپندارند، زیرا ترامپ دروغگوترین رئیس‌جمهور امریکا و دروغگویی از شاخصه‌های اصلی اوست. به باور مردم امریکا بیشترین دروغ را در دوران ریاست جمهوری‌اش گفته که شمار دروغ‌هایش بالغ بر چندین هزار مورد است. بنابراین به هیچ حرفی که از جانب او صادر شود اعتمادی نیست. طبیعتاً ابتلای او به کرونا می‌تواند از ابتدا ساختگی باشد.

قائم‌مقام معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که خبر ابتلای ترامپ به کرونا در شرایط فعلی امریکا چه نفعی برای او دارد گفت: ترامپ به هر طریقی می‌خواهد دوران سلطنت ریاست جمهوری‌اش را مداوم کند. ابتلای او به کرونا باعث به هم خوردن مناظره‌های بعدی او و عدم تداوم مناظره‌ها و قرار نگرفتنش در مقابل بایدن می‌شود.

وی تصریح کرد: ترامپ از همین حالا و قبل از انتخابات خود را پیروز انتخابات می‌داند. نگرانی‌هایی وجود دارد که در صورت شکست او در انتخابات او حاضر به ترک کاخ سفید و کناره‌گیری از سمت ریاست جمهوری امریکا نشود.



بحث تقلب در انتخابات


تهرانی با اشاره به توییت‌های اخیر ترامپ مبنی بر اینکه از نظر وی فاسدترین انتخابات ریاست جمهوری امریکا انتخابات پیش روست خاطرنشان کرد: ترامپ معتقد است اگر در انتخابات رأی نیاورد می‌گوید تقلب شده است.

وی مطرح کرد: تحلیل‌هایی وجود دارد که ابتلای ترامپ به کرونا به نفع اوست و برخی تحلیل‌ها می‌گویند این خبر به ضرر اوست.



خبر ابتلای ترامپ به کرونا به ضرر وی تمام می‌شود


تهرانی در خصوص اینکه خبر ابتلای ترامپ به کرونا به ضرر وی تمام می‌شود گفت: بعد از اینکه این خبر اعلام شد ترامپ همچنان در جمع هوادارانش بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور یافت، در صورتی که باید در قرنطینه باشد و با کسی ارتباط نداشته باشد. حتی در ماشین در کنار محافظانش می‌نشیند. ضمن اینکه پس از بستری شدنش در بیمارستان برای هوادارانش در بیرون بیمارستان پیتزا و سیگار سفارش می‌‌دهد. چنین رفتارهای نمایشی و احمقانه از سوی ترامپ موجب می‌شود ترامپ رأی‌اش را در بین عقلا و حکمای امریکایی از دست بدهد.

وی اظهار کرد: از این جهت که ابتلای ترامپ به کرونا مانع از شرکت او در مناظرات بعدی انتخابات ریاست جمهوری امریکا می‌شود به نفع او خواهد بود.

قائم‌مقام معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ترامپ پوک است و ایده و فکری پشت نظراتش نیست، اشاره کرد: او با رفتارهای نمایشی نظیر شومن‌ها نزدیک انتخابات سعی در جمع کردن رأی و پیروزی در برابر رقیب خود خواهد کرد.

وی در پایان گفت: فارغ از اینکه خبر ابتلای ترامپ به کرونا به نفع یا به ضررش باشد، هر چه او رفتارهای دیوانه‌وار و احمقانه را از خودش بروز می‌دهد مردم دنیا به پوچ بودن سیستم دموکراسی امریکایی بیشتر پی می‌برند. کاری که ترامپ کرده این است که ظاهر و باطن این سیستم خیلی شبیه هم شده و برای مردم دنیا کاملاً عیان شده است.

۱۳۹۹/۷/۲۴

اخبار مرتبط