حجت الاسلام موسوی در گفتگو با نما:

محدودیت های كرونایی دولت برای رفع تكلیف است

عکس خبري -محدوديت هاي کرونايي دولت براي رفع تکليف است

نایب رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت :دولت با این شیوه اعمال محدودیت ها فقط رفع تكلیف كرده و می خواهد بگوید كه من برای مهار موج سوم كرونا به توصیه كارشناسان عمل كردم و محدودیت هایی اعمال شد

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: تصمیم دولت در عدم تعطیلی برخی مشاغل اصلاً قابل فهم نیست. متأسفانه دولت برخی از ادارات و بانک ها با یک سوم نیرو کار می کنند؛ در صورتی که این شیوه اعمال محدودیت ها و قزنطینه فقط به نارضایتی ها دامن زده است.

وی افزود: وقتی ارباب رجوع به بانک مراجعه می کند، با نمیه فعال بودن بانک مواجه می شود و مجبور است ساعت ها در صف باقی بماند تا کار بانکی یا اداری خود را انجام دهد و همین مسئله به شیوع ویروس کرونا دامن زده است؛ لذا دولت باید این شیوه را صلاح کند یا کل ادارات و بانک ها تعطیل باشد یا اینکه تمام آنها با تمام توان کار کنند، نه اینکه شیوه کاری بانک ها و ادارات را زوج و فرد و یک سوم کند و کار ارباب رجوع برروی زمین باقی بماند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند عمل به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا بر همه واجب است، اما شیوه مدیریتی دولت در زمان شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها اصلاً مورد پذیرش نیست، یادآور شد: باید به نیازها و مراجعات مردم پاسخ داده شود و دولت ملزم است تا مکانزیمی را در نظر بگیرد تا کمترین اخلال در زندگی مردم به وجود آید.

موسوی تأکید کرد: نظر دولت بر این بود که مجلس را هم تعطیل کند، اما کل مملکت را که نمی تواند به حالت تعطیلی درآورد؛ لذا نمایندگان به ستاد ملی مقابله با کرونا گفتند که مجلس باید به کار خود ادامه دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: دولت با این شیوه اعمال محدودیت ها فقط رفع تکلیف کرده و می خواهد بگوید که من برای مهار موج سوم کرونا به توصیه کارشناسان عمل کردم و محدودیت هایی اعمال شد، اما قطعاً رفع تکلیف به نفع دولت و مردم نیست، بلکه به طور اساسی باید تدابیر اندیدشیده شود؛ بنابراین بودن یا نبودن محدودیت های فعلی خیلی تفاوتی با هم ندارد.

۱۳۹۹/۹/۱

اخبار مرتبط