حبیب زاده در گفتگو با نما:

برخی برای ادامه غرض ورزی های خود بسیج را تضعیف می كنند/ مسئولان به ظرفیت های بسیج بی توجهی می كنند

عکس خبري - عده اي رسيدن به منافع خود را در تخريب بسيج مي بينند/ مسئولان به ظرفيت هاي  بسيج بي توجهي مي کنند

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت:حضوربسیج در صحنه با ناكارآمدی ها، بی عدالتی ها، كم كاری ها و مسئولیت ناپذیری ها مقابله می كند؛ لذا افرادی كه با حضور بسیج نمی توانند به غرض ورزی های خود ادامه دهند درصدد تضعیف بسیج برآمده اند.

قاسم حبیب زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار نما، گفت: بسیج در 40 سال گذشته به معنای واقعی کلمه توانسته ظرفیت های بالقوه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهمگی را به بالفعل تبدیل کند و آنها را در راستای حل مشکلات جامعه بکار بگیرد.

وی افزود: بسیج سابقه و توانایی بسیاری در حوزه خدمت رسانی دارد از واکسیناسیون فلج اطفال گرفته تا مالچ پاشی خیابان ها و مقابله با تخریب های بلایای طبیعی وو همین امر باعث شده در یادها بماند. بسیج در زمان دفاع مقدس حماسه آفرینی های بسیاری داشته که هچگاه از یادها نخواهد رفت و تا قرن ها می توان در خصوص رشادت ها و دستاوردهای بسیج صحبت کرد.

معاون سیاسی سازمان بسیج خاطرنشان کرد: در 200 سال گذشته هرگاه کشوری به ما حمله می کرد، بخشی از سرزمین ما جدا می شد اما در جنگ تحمیلی این اتفاق نیفتاد و ذره ای از خاک ایران جدا نشد و بسیج در این خصوص نقش مهم و بسزایی را ایفا کرده بود.

حبیب زاده به وجود برخی کم مهری ها از سوی سیاسیون نسبت به ظرفیت بسیج اشاره کرد و گفت: آنها نسبت به ظرفیت های بسیج کم توجهی می کنند و یا شناختی نسبت به این ظرفیت ها ندارند و یا برای حل مشکلات چشم به بیرون دوخته اند.

وی یادآور شد: در حالت واقع بینانه باید گفت که حضور بسیج در صحنه با ناکارآمدی ها، بی عدالتی ها، کم کاری ها و مسئولیت ناپذیری ها مقابله می کند؛ لذا افرادی که با حضور بسیج نمی توانند به غرض ورزی های خود ادامه دهند درصدد تضعیف بسیج برآمده اند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج از متن جامعه است و کسانی که از حامیان بسیج به شمار می روند جزء دلدادگان تأمین منافع و امنیت ملی هستند و دشمنان بسیج کسانی هستند که بدخواه این ملت محسوب می شوند و ارقی نسبت به میهن و انقلاب و اسلام ندارند.

۱۳۹۹/۹/۴

اخبار مرتبط