حجت الاسلام فومنی در گفتگو با نما:

دولت روحانی یك ورشكسته سیاسی است/ دولت اقتصاد كشور را به حال خود رها كرده است

عکس خبري - دولت روحاني يک ورشکسته سياسي است/ دولت  اقتصاد کشور را به حال خود رها کرده است

دبیركل حزب مردمی صدای اصلاحات گفت: دولت آقای روحانی یك دولت ورشكسته سیاسی است كه هیچ انگیزه ای برای مهار مشكلات اقتصادی ندارد.

حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی، دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: متأسفانه دولت اقتصاد و کشور را به حال خود رها کرده و دیگر توان مدیرت بحران ها را ندارد.

وی افزود: دولت هرچه در چنته داشت ارائه کرد و در حال حاضر دیگری چیزی برای ارائه کردن ندارد. دولت آقای روحانی یک دولت ورشکسته سیاسی است که هیچ انگیزه ای برای مهار مشکلات اقتصادی ندارد.

دبیر کل حزب مردمی صدای اصلاحات یادآور شد: حدود 9 ماه است که کرونا در کشور شیوع یافته و رئیس جمهور فقط خود را در یک اتاق زندانی کرده است و جرئت در میان مردم آمدن و خروج از خانه یا دفتر کارش را ندارد و فقط جلسات را به صورت ویدئو کنفرانس و از راه دور مدیریت می کند. آیا می توان از این دولت انتظار داشت که قدمی برای حل مشکلات بردارد؟

فومنی گفت: همچنین زیر سایه بی تدبیری دولت تدبیر و امید، وزرا هر کاری که دلشان بخواهند انجام می دهند و اصلاً نه با رئیس جمهور هماهنگ هستند و نه با سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی.

وی با بیان اینکه مسئولیت اجرایی کشور در دستان دولت نیست، تصریح کرد: دولت در وضعیتی قرار گرفته که کنترل اوضاع و شرایط از اختیار او خارج شده و دیگر نمی تواند کاری انجام دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حتی تا به الان ما مشاهده نکرده ایم که دولت برای غلبه بر مشکلات از ظرفیت سایر نهادها مانند بسیج، سپاه و اصناف استفاده کند و یا حتی طلب کمک داشته باشد و یکی از مشکلاتی که این دولت دارد این است که فکر می کند هیچ نیازی به آنها ندارد.

۱۳۹۹/۹/۶

اخبار مرتبط