مبتلایان به كرونا تا ۶ ماه مبتلا نخواهند شد

عکس خبري - مبتلايان به کرونا تا ? ماه مبتلا نخواهند شد

نتایج این مطالعه كه در گروهی از كاركنان مراقبت های بهداشتی انگلیس كه جزو بیشترین خطر ابتلا به COVID-19 قرار دارند انجام شده است، نشان می دهد كه موارد عفونت مجدد بسیار نادر است.

به گزارش نما بر اساس یک مطالعه در انگلیس که روی کارکنان بخش‌های مراقبت از بیماران کرونایی انجام شده است، بعید است افرادی که COVID-19 داشته اند تا حداقل شش ماه پس از اولین عفونت مجدد به آن مبتلا شوند.

محققان دانشگاه آکسفورد اعلام کرده‌اند که این یافته ها می تواند برای بیش از 51 میلیون نفر در سراسر جهان که به بیماری همه گیر آلوده شده اند تا حدی خاطرجمعی به وجود آورد.

دیوید ایر ، استاد گروه بهداشت و درمان در آکسفورد می‌گوید: این واقعا خبر خوبی است ، زیرا ما می توانیم اطمینان داشته باشیم که حداقل در کوتاه مدت ، اکثر افرادی که به COVID-19 مبتلا می شوند دیگر به آن مبتلا نخواهند شد.

موارد قبلی از عفونت دوباره افراد مبتلا و ایزوله شده این نگرانی را ایجاد کرده بود که ممکن است افراد سریعا دوباره به کرونا مبتلا شوند.

نتایج این مطالعه که در گروهی از کارکنان مراقبت های بهداشتی انگلیس که جزو بیشترین خطر ابتلا به COVID-19 قرار دارند انجام شده است، نشان می دهد که موارد عفونت مجدد بسیار نادر است.

در واقع ابتلا به کرونا در اکثر افراد باعث ایمنی شش ماهه در برابر ویروس خواهد شد.

۱۳۹۹/۹/۷

اخبار مرتبط