احمد كریمی اصفهانی در گفتگو با نما:

مشكلات كشور با نگاه به خارج حل نمی‌شود

عکس خبري -مشکلات کشور با نگاه به خارج حل نمي‌شود

عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تا وقتی تفكر نگاه به بیرون در دولت هست از دولت انتظاری برای حل مشكلات كشور نمی‌رود.

احمد کریمی اصفهانی، عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون ضعف دولت در پیش‌بینی و مدیریت بحران‌ها و حل مشکلات کشور به خبرنگار نما گفت: تفکری که در دولت هست به او اجازه نمی‌دهد راه صحیح را طی کند. تفکر دولت این است که نگاهش به بیرون است، نه داخل. امید دولت این است که بیگانگان از بیرون می‌توانند مسائل کشور را حل کنند، نه خودمان از داخل.
وی افزود: همه هم و غم دولت این است که با بیگانگان و دشمن مان کنار بیاییم. در حالی که دشمن دشمنی‌اش را می‌کند و هرگز با ما کنار نخواهد آمد. دشمن که به ما سرویس نمی‌دهد و هر موقع بتواند چوب لای چرخ ما می‌گذارد.
این عضو هیئت مؤسس حزب تصریح کرد: تا وقتی تفکر نگاه به بیرون در دولت هست از دولت انتظاری برای حل مشکلات کشور نمی‌رود. هر موقع امیدمان از بیرون قطع شد و به داخل کشور امید بستیم و باور کردیم می‌توانیم، در این صورت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
وی در خصوص تحریم‌ها و حل مشکلات کشور خاطرنشان کرد: ما از اول انقلاب تاکنون تحریم داشتیم و توانستیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم. در هر بخشی این‌گونه عمل کردیم و امید به داخل بستیم مشکلاتمان حل شده است.
کریمی اصفهانی گفت: تا وقتی دید دولت عوض نشود کار اصلاح نخواهد شد.
وی اضافه کرد: مکرراً این مسائل گفته شده است، اما گوش شنوایی در دولت وجود ندارد.
این عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی در باره اقدامات کوتاه مدت برای حل مشکلات معیشتی مردم مطرح کرد: ما نیاز به اتاق فرماندهی و ستادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور داریم تا کارها به صورت جزیره‌ای دنبال نشوند. اگر چنین عمل شود کارگشاست، وگرنه چنانچه هر کسی منافع سازمانی خود را در نظر بگیرد و مشکلات را به گردن دیگری بیندازد و جزیره‌ای عمل شود هیچ معضلی حل نخواهد شد.
وی در پایان گفت: این امر به تنهایی به دست دولت شدنی نیست و مجلس و قوه قضائیه هم باید به قضیه ورود و با هم همکاری کنند.



۱۳۹۹/۹/۹

اخبار مرتبط