"با سلاح‌های شمیایی انتقام می‌گیریم!"

گروههای تروریستی مسلح در سوریه با انتشار نوار ویدیویی در پایگاههای اجتماعی و یوتیوب در اینترنت ، تهدید كردند از ملت سوریه با حمله شیمیایی انتقام خواهند گرفت.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه نوشت: تروریستها در این نوار ویدیویی ، سلاح شیمیایی را بر روی خرگوشها آزمایش می کنند.

تروریستی که لباسهای ویژه ضد شیمیایی را دارد در این تصاویر می گوید :«پاک و منزه است خدایی که ذبح را حلال کرد .به خدای بزرگ سوگند یک دقیقه پس از استنشاق طول نخواهد کشید که خواهید دید این سلاحهای شیمیایی و میکروبی به خواست الهی با شما چه خواهد کرد .

این تروریست پس از پاشیدن سلاح شیمیایی بر روی خرگوش ، تکبیر می گوید و خودش را از یگان شیمایی ریح صرصر معرفی می کند.

گزارشگر شبکه تلویزیون سوریه نیز در گزارشی گفت یک دقیقه کافی است تا تروریستها کینه خود و کینه طرفهایی را که آنها را به سلاح شیمیایی مجهز کرده اند؛ نشان دهند . این طرفها همچنین دست تروریستها را بازگذاشته اند و آنها را به سلاح و مهمات مجهز کرده اند و به همین سبب است که به تبلیغات پیشدستانه اقدام کرده اند ؛تبلیغاتی که آمریکا و شرکایش به آن عادت کرده اند.

هشدارهای لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه درباره نگرانی اش از نفوذ تکفیریها در بین مخالفان سوری بیانگر آن است که اتفاقات ناگوارتری در راه است و بیم آن وجود دارد که غربیها برای دادن سلاحهای شیمیایی و ادعای اینکه ارتش سوریه از آن استفاده می کند برنامه ریزی کرده باشند تا مداخله نظامی را در سوریه توجیه کنند.

اما سوریه که توطئه گران را با پایداری ملت و ارتش خود در دو سال گذشته عاجز کرده است شکست نخواهد خورد و اسرائیل نیز که در تمامی طرحها علیه منطقه دست دارد؛ نمی تواند روح مقاومت را که با حضور این رژیم مخالف است؛ از بین ببرد.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط